In tranzit!

by

HAI SA TRAITI BINE!

Am revenit la prima dragoste, mai precis la vechiul blog din anumite motive. In ultima perioada dar si cu ani in urma cand ma aflam in Romania, am fost intrebat de anumite persoane, care este diferenta dintre vechiul blog si cel actual, mai precis dintre blocul8a.wordpress.com si grozavii.ro. Pai, in primul rand denumirea acestor doua domenii este diferit iar cei ce il accesau pe primul, protestau uneori fiindca numele acestuia, era dificil de retinut si tastat. Din cauza ca parasind blocul 8a din Fagaras, blogul nu isi mai justifica existenta si intr-un final, am decis sa continui pasiunea, formand alt blog, dar cu un nume mai usor de retinut. Acest „.ro” de la finalul adresei actuale….www.grozavii.ro, costa o anumita suma de bani pe care trebuie sa o achiti catre Rom Telecom, sub forma unui abonament lunar. Am socotit gresit perioada pe care credeam ca o acopar la ultima plata si astfel, m-am trezit ca domeniul actual a fost suspendat. Pana cand voi reusi sa remediez problema, am decis sa revin pe vechiul blog unde voi posta cateva articole, nu prea multe sper eu caci poate chiar saptamana viitoare, totul sa reintre in normalitate si sa reapar pe http://www.grozavii.ro. Cu siguranta ca numarul vizitatorilor ce vor accesa adresa vechiului blog va fi destul de scazut caci, nu voi duce o campanie de informare puternica pe retelele de socializare, tocmai din motivul ca in curand, am sa revin pe blogul ce actualmente este suspendat.
………………………………………………………………………………………………………………………
Bine v-am regasit stimati cititori si imi cer scuze pentru aceasta neplacere cauzata de o eroare personala. A trecut cam multa vreme de cand am terminat-o cu scoala astfel ca, matematica mi-a jucat o festa si mi-a reamintit ca fara ea, viata ar putea sa devina un haos total.
Mi-a prins bine aceasta pauza dar pana la urma orice concediu se termina la un moment dat si vazand ca situatia de criza se prelungeste, m-am hotarat sa imi reincep activitatea ca blogger.
Ca un facut, toata bloggerimea si-a luat vacanta in aceasta perioada caci o mare parte dintre colegii de breasla pe care ii urmaream saptamanal, nu au mai aparut in peisaj cu noutati. Pe de alta parte, din Brazilia mi-a parvenit o stire cum ca productia mondiala de cafea a scazut drastic fiindca foarte multe persoane ce urmareau pagina mea, serveau o ceasca din celebra licoare, in timp ce lectura articolele de pe blog. Am fost lipsit de modestie cand am facut afirmatia legata de numarul de persoane ce vizitau adresa mea caci pana la urma adevarul este undeva la mijloc.
Ramasesem sa va povestesc despre vacanta pe care am petrecut-o in urma cu o luna, calatorind prin mai multe state americane si ajungand la un moment dat, si pe teritoriul canadian. Am sa continui acest subiect in momentul cand voi putea reveni pe actualul blog iar acum, sa discutam despre alte probleme, ce au aparut in societatea romaneasca in ultima perioada.
…………………………………………………………………………………………………………………….
Pe curand!suporteri_romania_41978200
Probabil ca cel mai important eveniment s-a derulat in urma cu cateva ore pe Arena Nationala din Bucuresti unde a avut loc o intalnire fotbalistica intre doua natiuni care se urasc doar politic si spun acest lucru fiindca oamenii de rand, nu au timp sa se dueleze intre ei, pe seama etniei din care fac parte. Ungurii mereu ne-au dat exemplu de cum ar trebui sa ne organizam in societate si imi aduc aminte ca si pe timpul comunismului, atunci cand intrai intr-un magazin din Sfantul Gheorghe simteai imediat ca organizarea si cureatenia sunt la ele acasa. Chiar si cand am fost in concediu la Sovata si Praid, nu am simtit vreodata ca sunt ingradit deoarece vorbesc doar limba romana intr-o zona in care predomina populatia de etnie maghiara. Sunt inchipuiri ale politicienilor nostri care se folosesc de statutul lor pentru a invrajbi poprul nostru de-a purta mereu un razboi mediatic cu vecinii de la vest sau nord-vest. Nu stiu care este situatia celor ce viziteaza Ungaria si detin pasaport romanesc dar nu cred ca intampina dificultati pe parcursul sederii lor caci pana la urma, traim alte vremuri in care orizonturile oamenilor au posibilitatea sa fie largite din cauza liberei circulatii actuale in multe zone de pe glob.
Cand totul se termina bine, toate problemele sunt uitate iar situatia se detensioneaza ramanand in urma, doar amintirile unor suporteri fanatici care inteleg gresit fenomenul sportiv. Asa s-a intamplat si seara trecuta cand am reusit sa invingem categoric selectionata Ungariei care este umbra unei echipe ce cu multi ani in urma, ajungea mereu in fruntea competitiilor la care participa. Legendarul Puskas se pare ca nu are urmasi deocamdata iar nationala se zbate in continuare in anonimat, doar suporterii iesid in evidenta, cu faptele lor urate pe care le comit oriunde s-ar afla. Pana la urma este bine totusi ca duelul romano-maghiar ramane doar pe terenul de sport caci in vremurile actuale, exact un conflict regional ar mai lipsi Romaniei pentru ca situatia sa devina si mai grea.
As avea multe sa va povestesc caci in perioada in care am lipsit de pe blog am participat la evenimente organizate pe taram american si mi-am reinoit colectia de fotografii. Sper in continuare ca voi reusi sa remediez situatia blogului suspendat si sa apar acolo cu articole legate de ce va povesteam mai devreme.
In caz ca situatia ramane aceiasi, ne reintalnim in curand pe acest blog.

Lasă un răspuns

