Bate vantul schimbarii!!

by

Buna seara tuturor!

De ceva vreme ma tot gandesc ca poate ar fi mai bine sa inchei aceasta poveste frumoasa care tine de vreo doi anisori si care se numeste http://www.blocul8a.wordpress.com
Imi este foarte greu sa iau o decizie dar am motive serioase sa fac acest lucru pentru ca imi voi schimba domiciliul in viitorul apropiat si nu o sa mai am nicio legatura cu blocul 8a. Au fost 28 de luni superbe in care sper ca am reusit sa va captez atentia cu articole de toate genurile. Cu plusuri dar si cu minusuri, blog de bloc a rezistat cu brio intr-o lume in care miracolul nu dureaza foarte mult. Au fost seri cand abia reuseam sa scriu cateva randuri caci oboseala acumulata peste zi ma impiedica sa fac acest lucru dar odata publicat articolul, eram fericit ca puteam duce mai departe proiectul care intr-o zi de 30 martie 2011, a ajuns la final. Va multumesc tuturor pentru rabdarea de care ati dat dovada atunci cand v-au trecut prin fata ochilor, articolele scrise de mine. De asemenea, vreau sa le spun tuturor locatarilor din blocul 8a ca fara ei, blog de bloc nu putea sa traiasca. Omul cu mahoarca, Liliecii, Ana zbuciumata…etc, au fost alaturi de mine si mi-au oferit din cand in cand prilejul sa le dedic articole, si chiar daca am folosit cateodata unele cuvinte mai „acide”, nu am avut intentia de a jigni pe cineva.
Povestea acestui blog se incheie aici si imi pare nespus de rau ca am ajuns in acest punct dar………, speranta moare ultima si a sosit momentul sa va anunt ca in curand voi demara un alt proiect, probabil unul de o durata foarte lunga.
Zilele urmatoare va lua nastere un alt blog si el va purta un nume special. Deocamdata este o surpriza si in momentul cand blogul va fi functional, va voi anunta noua adresa pe blog de bloc. Deja v-am pregatit cateva articole spumoase cu interviuri surpriza dar totul la momentul potrivit. Urmariti in continuare http://www.blocul8a.wordpress.com pentru a fi la curent cu noutatile legate de viitorul blog.
La revedere!!

5 Răspunsuri to “Bate vantul schimbarii!!”

  1. Dana Says:

    Felicitari! Asteptam in continuare sa ne bucuram de blogul tau. Succes in alegerea ta si a familiei tale!

  2. petre Says:

    Cosminoi sa-ti faci blog cat mai repede ca sa am ce sa citesc dimineata la o cafea….:)))

  3. popa ionel Says:

    succes si felicitari. sper sa m-ai jucam un meci de fotbal impreuna, chiar si ca adversari ( pentru revansa).

  4. cosmin Says:

    Va multumesc tuturor din suflet si nu este bucurie mai mare decat sa vad ca am multi fani care urmaresc blogul meu. Promit ca voi tine stacheta sus in continuare si va astept in curand pe noul blog. Pagina e in constructie dar sper ca nu va mai dura mult pana cand voi scrie primul articol.

  5. Nico Says:

    Il asteptam pe urmatorul atunci!Ne vom obisnui si cu noii tai vecini ,nu-ti fa griji!🙂

Lasă un răspuns

