Pe bune!

by

Nu am de gand sa va mai pacalesc si va anunt ca astazi 25 martie 2011 este sarbatoare in calendarul crestin ortodox. Pentru toti credinciosii care au tinut post biserica a randuit ca in acesata zi sa fie dezlegare la peste.

Buna dimineata!

Imi incep acest articol prin a va prezenta intr-o imagine, una din ustensilele mele care ma ajuta atunci cand vreau sa realizez un interviu pentru blog de bloc. Prietenul meu Laurentiu ma atentiona intr-un comentariu ca ar fi bine sa-i acord mai multa atentie microfonului si sa nu-l pierd caci este piesa cea mai de pret din dotarea unui reporter.

Asa, acum ca am lamurit problema cu microfonul si am dovedit ca inca il mai detin si cat de curand il voi folosi din nou pentru a realiza alt interviu, sa trec la lucruri mai serioase.
Profitand de vremea superba din aceste zile, ieri am dat o fuga pana la Manastirea Brancoveanu de la poalele muntiilor Fagaras. Cu aceasta ocazie am realizat si niste fotografii pentru blog de bloc.
La intrarea pe teritoriul manastirii cineva s-a gandit sa amenajeze un mic lac unde cateva inotatoare isi duc traiul de zi cu zi. Dilema cea mai mare a fost cand prietenul meu Laurentiu a sustinut ca pestisorii de fapt sunt niste „carasi” si nicidecum pastravi. Pana la urma totul s-a lamurit si concluzia unanima a fost ca de fapt erau pastravi pentru ca cei de care amintea colegul meu, nu au cum sa supravietuiasca intr-o astfel de apa deoarece le-ar fi inghetat penele. Nu e prea stintific raspunsul dar daca el s-a dovedit a fi unul care sa incheie dezbaterea, acesta a ramas batut in cuie la final.

In continuare puteti urmari un set de imagini din cadrul Manastirii Brancoveanu.

O alta dilema s-a nascut intre mine si prietenul meu atunci cand am zarit o piatra pe care era inscriptionat numele cuiva. Probabil el a contribuit la realizarea lacului din partea de sud a Manastirii. Nimic deosebit pana acum dar daca acordati o atentie mai mare imaginii de mai jos, puteti sa zariti numele unui locatar din blocul 8A ce poate fi doar o coincidenta nu si o certitudine ca el este autorul amenajarii zonei respective.


A fost ziua dilemelor intre mine si Laurentiu pentru ca odata ajunsi in apropierea unei fantani situate in incinta lacasului sfant, am avut o disputa cu el despre licoarea ce o beau credinciosii care viziteaza izvorul de apa. Aici chiar ca totul a ramas nedeslusit caci parerile au fost impartite si pentru a nu se isca un conflict verbal intre mine si prietenul meu am renuntat amandoi a ne mai sustine punctul de vedere astfel ca ne-am consolat cu citirea catorva randuri scrise de cineva pe zidurile ce inconjoara fantana.


La un moment dat am crezut ca postul de muzica Taraf si-a trimis lautarii prin zona caci in fata noastra s-au afisat niste persoane ce purtau niste palarii care l-ar face invidios pe orice cawboy texan. Acestia erau inzestrati si cu niste mustati lungi, intoarse pe margine dar din pacate nu am reusit sa-i fotografiez caci au disparut subit, asa cum de altfel au si aparut.

Totusi, sfintita sau nu, apa este vitala organismului.

Iata si alte imagini din interiorul Manastirii.

In apropierea Manastirii exista o padure de unde va puteti procura „microfoane eco”. Eu deja detin unul si sunt foarte multumit de el.

Ca in orice zona foarte vizitata de turisti, apar ca ciupercile dupa ploaie celebrele palate din beton ale baronilor locali. Probabil exista o intrecere intre ei si care are ca scop, cine ajunge primul la cer! Pacat ca de suferit are peisajul din zona si acesta incet, incet se transforma in unul manelist, marlanist..etc!

Nu puteam ca in cadrul acestei mici excursii sa nu trec si pe la „Izvorul Parintelui Arsenie” caci indiferent de ce se spune, eu cred cu tarie ca apa din aceasta zona este una sfintita. V-am prezentat si anul trecut imagini de aici dar cred ca pentru unii dintre voi este o deosebita placere sa revada aceste locuri incarcate cu o spiritualitate deosebita.

Pe drumul de intoarcere catre casa am avut impresia ca ne aflam in Libia caci dintr-o data si-au facut aparitia pe sosea mai multe vehicule militare.

Sper ca v-au placut imaginile de astazi. Pe curand!

2 Răspunsuri to “Pe bune!”

  1. Lawrence Says:

    Da’ ce ai cu indienii de pe taraf tv ? N-au voie oamenii sa vina la munte cu salbele de aur si mustatile rasucite ? :))))

  2. cosmin Says:

    A pomenit cineva de indieni? Apropos, in cativa ani ne vor domina!

Lasă un răspuns

