Un interviu „eco”!!

by

Pana la urma toate anotimpurile sunt frumoase caci in fiecare dintre acestea, descoperim lucruri superbe care mereu raman in sufletele noastre.
Au inflorit nuscelele!!! Unii mai de la oras le numesc branduse dar eu m-am obisnuit sa le spun altfel caci am copilarit la cativa metri de ele si in fiecare primavara am o deosebita placere ca sa merg sa le admir. Sunt multe locuri in Tara Fagarasului unde acestea apar pe pajisti dar Herghelia de la Sambata de jos este casa lor caci aici se gasesc intr-un numar nemaipomenit de mare si daca treceti pe DN1 in aceste zile, cu siguranta va sare in ochi covorul mov alcatuit din aceste superbe flori de primavara.

Buna dimineata tuturor!

Nuscelele sunt flori delicate care anunta venirea primaverii si care imprastie in jurul lor o mireasma imbietoare, dar si pofta de viata si buna dispozitie. Dupa perioada lunga si lunile geroase de iarna nuscelele prevestesc venirea primaverii, iesind de sub stratul de zapada si dand o frumoasa pata de culoare gradinilor si campiilor.
Acestea isi au originile din Orient, Europa si Africa de Nord, cu alte cuvinte mai multe culturi sunt adunate intr-o singura floricica firava, dar plina de farmec.
Acum doua zile am dat si eu o fuga pana la herghelie si cu aceasta ocazie am reusit sa realizez si un interviu cu un personaj celebru din blocul 8A care a avut amabilitatea sa-mi raspunda la cateva intrebari. Mai jos am sa va prezint filmuletul dupa care vor urma si cateva imagini cu celebrele „nuscele”!

Nusceaua sau brandusa alba este o raritate dar din fericire am reusit sa o descopar si sa va prezint o imagine cu ea.

Cand arta cere sacrificii….!

Binenteles ca nici aici nu am scapat de „marlanul de Romania”! Acesta a reusit sa isi faca simtita prezenta caci era chiar culmea ca el sa nu faca parte din peisaj.

Vor urma si alte surprize pe blog de bloc. Stati prin zona!

15 Răspunsuri to “Un interviu „eco”!!”

  1. oana Says:

    Neata, Cosmin!!!!
    Super articol, niste flori minunate, dar cel mai mult mi-a placut reportajul :)). Reporterului ii lipsea totusi ceva: esarfa ” a la Dezbracatu”

  2. cosmin Says:

    Pai, data aviatoare am sa ma pregatesc asa cum trebuie. Ma bucur ca ti-a placut.

  3. Lawrence Says:

    Vezi sa nu pierzi microfonul-cocean :))))

  4. cosmin Says:

    In urmatorul articol am sa-ti arat microfonul „eco” ca sa vezi ca nu l-am pierdut!

  5. petre Says:

    poate va vede Beldeac si va face si pe voi cunoscuti la emisiunea IN PUII MEI :))))))))

  6. cosmin Says:

    Pai, hai sa vedem cata imaginatie ai, care e Bendeac dintre noi?

  7. Nico Says:

    Care-i mai Berbeac,va pot spune eu! :)))😛 Frumoase poze,interesante articole!🙂 Salutari de la Comsiti!

  8. Nico Says:

    Doar acum am vazut si videoclipul! :)))))))) SUNTETI MORTALI!!!!

  9. cosmin Says:

    Cand doamna Comsit decide sa comenteze vreun articol pe acest blog are mereu un simt al umorului foarte fin. Acum ramane de stabilit ce a vrut sa scrie mai sus , berbec s-au Bendeac caci eram curios sa vedem pe cine alege dintre cei doi ca fiind cu cornite!

  10. cosmin Says:

    Am sa-i sugerez lui Laurentiu sa infiintam o emisiune gen ” Cronica Carcotasilor” , poate o sa avem succes!

  11. Nico Says:

    Presimt ca m-am taiat de la portia de cafele!🙂 Cand pui accentul pe „Doamna Comsit” ii grava situatia! :))
    Chiar am ras cu pofta la vizionarea filmuletului!

  12. cosmin Says:

    Se pare ca interviul de la Herghelia din localitatea Sambata de Jos a fost un real succes. Probabil si interlocutorul meu s-a ridicat la inaltime, apropos, si acum inca nu am stabilit locul exact unde la muscat albina.

  13. cosmin Says:

    Hai sa revenim la normal si sa o numim pe vecina mea de la parter signora Nico. Eu stiu cine e berbecul dar nu am sa dezvalui acest lucru. Daca mai apucam sa ne intalnim in vacanta de vara am sa te astept cu o cutie de….ciocolata! Tu dai cafeaua!!!

  14. Nico Says:

    Intr-un fel sau altul tot ne vedem pana plecati! Asa ca nu uita de ciocolata aia! :)) Promit sa dau si cafeluta!

  15. cosmin Says:

    O..,yes! Am inceput sa vorbesc limbi straine!

Lasă un răspuns

