O greseala recunoscuta este iertata pe jumatate!

by

Mda, am gafat….asta e! Am crezut ca duminica trecuta a fost dezlegare la peste dar am gresit. V-am pacalit si pe voi fara sa-mi dau seama. Ca sa ma revansez, am decis sa-mi achizitionez o pereche de ochelari cu ajutorul carora sa citesc mai bine.

Buna seara tuturor.
In primul rand vreau sa-i multumesc unei persoane deosebite care a avut un spirit de observatie ridicat si mi-a atras atentia despre eroarea facuta de mine in articolul trecut legata de acea dezlegare la peste. Bravo Rora, sper ca m-am revansat cu imaginea de mai sus.
Pentru ca prietenul meu Petre ma tot trage de urechi de cate ori postez imagini pe blog in care prezint o parte din produsele culinare din bucataria romaneasca, am sa-i promit ca ma voi abtine sa mai fac acest lucru pana nu se intoarce si el din tarile calde ca sa poata sa participe impreuna cu noi la aceste chefuri campenesti. Pana una alta, eu si cu cumnatelul lui il salutam prin intermediul imaginii de mai jos. Stim Petrica ca suferi dar lasa ca nu mai este mult si vi tu acasa!

Maine va invit pe blog de bloc caci o mare personalitate a blocului 8A, a avut amabilitatea sa-mi acorde un interviu presarat pe alocuri cu cateva „floricele”! A domani!

5 Răspunsuri to “O greseala recunoscuta este iertata pe jumatate!”

  1. petre Says:

    da Lau era cu scooteru de a baut bere fara alcool?:)))

  2. cosmin Says:

    Cred ca era cu capu’!

  3. Lawrence Says:

    Era Schlossgol cu alcool🙂

  4. Aurora Vija Says:

    O crezi tu Cosmin ca te revansezi cu o imagine! Cu asemenea ochelari cred ca vezi in fiecare zi dezlegare la peste.
    Dar te-am iertat.

  5. cosmin Says:

    Corect. Si acum as manca un peste dar….ma abtin.

Lasă un răspuns

