Frig dar fain!

by

Organismul uman se adaptează în general destul de bine la temperaturi care pot varia, între cea mai scăzută şi cea mai ridicată, chiar şi cu 100 de grade Celsius. Temperatura cea mai scăzută înregistrată pe Pământ a fost de circa -89 C, pe 21 iulie 1989, la baza Vostok în Rusia (Antartica).Temperatura variază nu doar dintr-un loc în altul, ci şi în altitudine; aceasta scade cam cu un grad pentru fiecare 100-200 metri în înălţime, ajungând de exemplu pe Everest la -40 C. Avioanele zboară la circa 10,000 metri, la temperaturi extreme care pot ajunge la -50 C.

Salutare tuturor!

Chiar daca a fost o zi destul de racoroasa si cam uratica cu ceva burnita pe ici pe colo, am reusit sa contracarez cu brio timpul de afara cu…..o palinca de Fagaras.

Lasand la o parte toate problemele din viata de zi cu zi, cea mai buna terapie pentru un sfarsit de saptamana perfect a fost un peste la gratar savurat alaturi de cei dragi. Si, focu-i gata, doar artistii mai lipsesc.

La un moment dat am avut un vizitator care s-a gandit ca ia sosit vremea de duca dar, ne-am gandit sa-i mai dam o sansa, astfel ca norocul a fost de partea lui in aceasta zi.

Astfel, in loc de curcan la gratar am pregatit un peste care pana la urma s-a dovedit a fi alegerea perfecta.

Chiar daca a fost o zi in care credinciosii ortodoxi au avut dezlegare la peste, totusi am calcat putintel mai stramb si profitand de un jar super bun am pregatit si alte feluri de carne. O vorba din popor spune ca e pacat ce scoti din gura nu ce bagi ….in gura! As avea destule motive sa nu fiu de acord cu expresia de dinainte dar nu este momentul pentru a dezbate un astfel de subiect.

Pana la urma, cel mai fericit moment este atunci cand te asezi la masa.

A fost o zi reusita si chiar daca vremea de afara a vrut sa ne strice mica sarbatoare, totusi nu i-am dat voie acesteia sa-si impuna punctul de vedere,astfel ca am petrecut clipe frumoase alaturi de cei dragi.

Pe curand!

6 Răspunsuri to “Frig dar fain!”

  1. petre Says:

    Cosminoi da de fotbal te-ai lasat???ca vad numai gratare …tuica….parca te-ai si ingrasat:)))))

  2. Aurora Vija Says:

    Mai Cosmin,dezlegare la peste e pe 25 martie.

  3. Lawrence Says:

    Dacă băgai mai putin la matz, poate dadeai si gol azi.

  4. cosmin Says:

    Mai Petrica, scopul scuza mijloacele! tu sti ce bine pica un gratarel cu bericioaica dupa o partida de fotbal.

  5. cosmin Says:

    Rora, am gafat…recunosc, dar pentru acest lucru ma revansez cu o fotografie in urmatorul articol. Mi-a fugit imaginea, am vazut ca scrie dezlegare …..si mai departe nu am citit, am dat fuga la magazin sa ma aprovizionez si hop top, am infulecat.

  6. cosmin Says:

    Ieri a fost la fotbal si Laurentiu care la un moment dat s-a saturat sa-mi numere golurile pe care le inscriam si astfel la un moment dat si-a pierdut memoria, astfel ca nu mai tine minte ca datorita evolutiei mele pe terenul de joc, nu a plecat invins.

Lasă un răspuns

