Drama unui popor.

by

De cateva zile am intrerupt sirul articolelor pe blog de bloc caci traversez o perioada destul de dificila iar calculatorul s-a hotarat sa contribuie si el la starea mea.

Buna seara tuturor!
Am sa scriu doar cateva randuri caci inca nu pot sa spun ca lucrurile s-au asezat la locul lor.
In primul rand vreau sa-i multumesc sotiei mele pentru comentariul facut la randurile scrise cu cateva zile in urma si care erau dedicate fostilor mei colegi de arme, suferinta, etc. Poate vreodata voi mai publica un articol legat de Revolutia Romana din 1989 caci sunt prea multe neadevaruri rostite in ultima vreme de unii ce au impresia ca daca au trecut multi ani de la acest eveniment, pot sa pacaleasca lumea cu niste afirmatii total nefondate.
In alta ordine de idei in urmatoarea perioada de timp va trebui sa iau o decizie privind soarta acestui blog caci domnii care imi gazduiesc pagina, nu imi ofera un spatiu foarte mare de stocare si postare a imaginilor decat contra unei sume de bani. Nu am de gand sa le platesc vreun leut si probabil ca daca nu voi muta pagina la alta adresa, va trebui sa inchid blogul. Cu siguranta ca atunci cand voi lua o hotarare, voi veti fi primii anuntati.
Ma preocupa foarte mult situatia din Japonia si sunt ferm comvins ca pentru multi oameni, totul pare o gluma dar din pacate nu este asa. Nu vreau sa fac comparatii intre poporul japonez si cel roman si nici nu am de gand sa dezbat foarte mult acest subiect. Vreau doar sa subliniez ca daca oamenii aceia care se lupta cu centrala ce este in pericol sa sara in aer, vor reusi sa duca la bun sfarsit misiunea lor, noi romanii vom avea ce invata de la niponi cu privire la organizarea lor, la puterea si calmul cu care sunt inzestrati, pentru a trece peste greutatiile vietii.
Avem probleme mult prea mari sa ne mai pese de suferinta altora. Spanzuram o papusa , incercam sa schimbam guvernul si mai mult decat atat stam cu ochii pe micile ecrane pentru a urmari deznodamantul unui divort dintre doua persoane ce reprezinta segmentul ciudatilor din aceasta tara. Astazi am auzit la un post de televiziune un comentariu facut de o persoana care oricum nu inseamna ceva pentru societatea noastra si care era mahnit de cererea ministrului roman de externe adresata guvernului prin care se solicita o suma de bani pentru a plati cursele avioanelor ce urmau sa aduca in tara, compatriotii nostri aflati in aceste momente in Japonia. El suna astfel:
– Cine puii mei ia pus sa se duca acolo sa munceasca?

Noapte buna! Pe maine!

2 Răspunsuri to “Drama unui popor.”

  1. petre Says:

    in afara de tvr avem numai televiziuni ce promoveaza oameni de 2 lei ,scandaluri si multa multa prostie….lasa Cosminoi ca tu pleci si te scapi de tara asta de 2 lei….da noi?…:))

  2. cosmin Says:

    Nu stiu ce sa zic, poate tara este frumoasa daca nu ar fi locuita. Findca nu se poate acest lucru, prefer sa incerc si prin alte parti.

Lasă un răspuns

