Draga mea primavara!

by

Buna dimineta tuturor!
Chiar daca la ora cand redactez acest articol soarele se zbate sa alunge noaptea, parca am asa un optimism ridicat dupa ce am vazut ce temperaturi ridicate au anuntat cei de la meteo pentru urmatoarea perioada de timp. Cu siguranta ca primavara a sosit si pe meleagurile noastre asa ca nu ne ramane decat sa ne bucuram de ea si sa ne mai descretim fruntile caci prea ne-am incruntat in ultimele luni, fie din cauza frigului sau a altor probleme sufletesti.

Ieri dupa masa am crezut ca Fagarasul s-a mutat in desert si mi-au trecut prin minte tot felul de ganduri ciudate atunci cand dintr-o data strada noastra a fost cuprinsa de un nor de praf care a facut ca vizibilitatea sa scada sub trei metri. Normal ca m-am speriat numai la ideea ca voi fi nevoit sa suport temperaturile ridicate ale Saharei mai ales ca nu sunt un mare iubitor de …..caldura. Din fericire a fost doar un vis urat si dupa cateva minute misterul s-a dezlegat. In apropierea locuintei mele a aterizat un elicopter apartinand celor de la SMURD, pentru a prelua o persoana bolnava care necesita ingrijiri mai deosebite.

Ne-am bucurat cu totii atunci cand cei de la CFR au decis sa reia transportul de calatori peste podul care s-a defectat in urma unor inundatii ce s-au abatut peste Tara Fagarasului in urma cu trei ani. Acum trenurile circula normal dar….goale caci din lipsa de calatori acestea sunt mereu pustii si cred ca pana la urma cei care conduc destinele Cailor Ferate Romane, vor decide sa mai retraga cateva garnituri findca rentabilitatea este sub zero, pe relatia Brasov-Sibiu.

Cam atat pentru aceasta dimineata. Spre seara voi reveni cu un nou articol pe blog de bloc. Sa va bucurati de vremea de afara si sa petreceti un sfarsit de saptamana fericit alaturi de cei dragi.

Lasă un răspuns

