Afaceri bisericesti!

by

Sunt multe intamplari ciudate care nu isi gasesc locul intr-o societate sanatoasa dar ce au interceptat urechile mele zilele trecute este de domeniul SF. Mitropolia Moldovei are casa de Ajutor Reciproc! Daca pana acum credeam ca biserica este institutia pe care Mantuitorul a lasat-o pe pamant pentru ca muritorii de rand sa se ghideze dupa legiile ei in speranta unei vieti sufletesti destul de linistita, iata ca mai nou aceasta ne invata cum sa ne dramuim banii sau mai bine zis cum sa ne procuram credite fara a plati o dobanda foarte mare. Poate este un lucru bun ca se incearca a se acorda o mana de ajutor celor nevoiasi dar nu pot sa accept niciodata ca o institutie in care populatia are (inca) foarte multa incredere, sa amestece treburile bisericesti cu cele lumesti.

Salutare tuturor!

Asa cum va promiteam de dimineata, iata ca am revenit pe blog de bloc cu un nou articol si sper sa va placa mai ales imaginile ce le voi posta in cuprinsul acestuia.
Sunt oameni care au o pasiune deosebita pentru un lucru anume. De exemplu cu ani in urma, mie imi placea sa cresc pesti de acvariu dar din varii motive a trebuit sa renunt. Cu siguranta ca peste ceva timp imi voi relua pasiunea dar despre acest lucru voi vorbi la momentul potrivit. Ieri am avut deosebita placere sa cunosc chiar in orasul nostru un tip care se indeletniceste printre altele si cu cresterea pasarilor de rasa. El mi-a permis chiar sa fac niste fotografii frumoaselor exemplare de inaripate pe care le detine in locurile special amenajate din spatele casei sale.
In prima imagine va prezint un cocos gigant care cu siguranta produce panica printre subordonatele sale atunci cand decide ca e momentul sa treaca la….cocosit!

La un moment dat am ramas si eu … fazan la vederea atator pasari din specia respectiva.

Chiar daca am incercat sa ma imprietenesc cu un puisor de fazan, el nu a fost de acord cu dorinta mea. Totusi m-a asigurat ca peste un an si ceva coada lui va ajunge la aproximativ doi metri si daca ii voi face o vizita in acea perioada va fi mult mai disponibil la un dialog pentru ca va avea cu ce se mandri.

Sunt strazi din orasul nostru care nu le frecventez aproape deloc in decursul unui an dar atunci cand o fac ma minunez de noile constructii care au aparut in peisaj. In imaginea de mai jos am sa va prezint palatul unui autointitulat rege al vreunei etnii din Fagaras caci ma gandesc ca un om de rand nu avea cum sa ajunga cu constructia casei sale la o inaltime destul de ametitoare.

Ne reintalnim spre seara pe blog de bloc.

Lasă un răspuns

