In mijlocul reprezentantelor sexului frumos!

by

Oricine isi cladeste un imperiu are grija sa-si ia cele mai draconice masuri de siguranta pentru ca acesta sa nu fie violat. Ieri a fost o zi mai speciala pentru mine si cu putin curaj, cu putin tupeu dar cu multa dorinta de a descoperi ce se afla in spatele cortinei, am incercat si chiar am reusit sa patrund in mijlocul unui grup de fete pentru a cerceta si descoperi ce discuta ele atunci cand se intalnesc saptamanal in diferite locatii dintr-un orasel de munte. Nu a fost foarte usor dar, folosindu-ma de o garderoba mai speciala le-am pacalit si am strapuns cu brio campul magnetic creat de ele in jurul grupului lor pentru a le proteja de paparazzi.

Buna seara tuturor!

Pentru ca a fost o seara mexicana din toate punctele de vedere am fost nevoit sa ma adaptez si eu situatiei pentru a le surprinde pe doamne prin aparitia mea in mijlocul lor intr-un mod cat mai placut. Dupa cateva repetitii si cu ajutorul unui cantaret mexican autentic, mi-am facut o intrare triumfala si am reusit cu adevarat sa le uimesc pe reprezentantele sexului frumos, prezente la aceasta sedinta saptamanala de terapie.
Binenteles ca mi-am taiat si eu partea leului deoarece momentul culminant s-a petrecut cand la finalul melodiei am primit cate un pupic dulce de la fiecare.

Recunosc, am avut ceva emotii deoarece stiam ca doamnele care ma inconjurau au o personalitate foarte puternica si am fost nevoit sa fiu foarte atent atunci cand rosteam cateva cuvinte pentru a nu le deteriora atmosfera superba creata de ele.
Pana la urma, cu ajutorul catorva paharele de tequila, am reusit sa trec peste tracul ce pusese stapanire pe organismul meu.

Totodata, am descoperit ca bucataria mexicana este destul de gustoasa si probabil am sa mai incerc si altadata astfel de mancaruri.

Intre doua feluri de mancare am participat si la o sedinta foto alaturi de principalii protagonisti ai serii.

Normal ca am fost curios ce discutii poarta aceste doamne atunci cand se intalnesc saptamanal dar am avut placerea sa descopar ca voia buna , rasetul , glumele si tor arsenalul care cuprinde buna dispozitie a fost la locul potrivit in momentul potrivit astfel ca am ramas cu o impresie placuta in urma „acestei aventuri”.
La final au reusit ele sa ma surprinda pe mine si mi-au oferit un moment destul de emotionant.

Una peste alta, a fost o seara superba si le multumesc tuturor care au participat si mi-au oferit prilejul sa petrec cateva clipe minunate in compania lor. Nu stiu daca a fost un act de curaj prin prezenta mea in mijlocul lor, cert este ca daca voi mai avea prilejul sa trec prin astfel de momente, cu siguranta nu voi spune …pas!

Femeia frumoasa e o bijuterie. Femeia buna e o comoara intreaga. – Napoleon Bonaparte

O seara buna tuturor!

Lasă un răspuns

