Romanii au talent!

by

In urma cu doua zile am trait una dintre cele mai emotionante seri din ultima vreme. Stand in fata micului ecran si urmarind o emisiune in care realizatorii ecesteia incercau sa descopere talente romanesti din orice domeniu pentru realizarea unui spectacol, am urmarit evolutia unui tanar din zona Moldovei care a reusit cu ajutorul vocii sale sa uimeasca o tara intreaga. Va asigur ca cei ce nu ati vazut pana acum interpretarea lui Narcis in fata microfonului, veti avea un soc in sensul bun al cuvantului atunci cand o sa-l auziti pe acesta, accesand filmuletul de mai jos.

Oamenii care au vizionat evenimentul cu siguranta isi vor aminti mereu de Narcis caci acesta cu vocea sa a reusit sa uimeasca o sala intreaga, o tara intreaga……, nu am cuvinte, etraordinar, magnific! Sper ca sa nu se iroseasca talentul lui si sa-l vedem pe marile scene ale lumii interpretand arii din opere celebre.

Buna dimineata tuturor.
Uuuufa, e greu sa mai scriu ceva dupa ce am revazut evolutia acestui copil inzestrat cu un super talent.

Fagaras ora 7.33 AM. Ninge linistit si avem minus 2 grade in termometre.

Duminica placuta!

Lasă un răspuns

