Drepturi….si stanguri!

by

N-am inteles niciodata care e chestia cu drepturile de difuzare al unui videoclip postat pe youtube si nici nu am sa imi bat prea mult capul cu aceasta problema. In articolul scris de mine mai de dimineata vroiam sa va prezint un super talent care a uimit o tara intreaga cu vocea sa. Domniile de la conacul imparatului Sarbu nu prea au agreat intentia mea astfel ca nu au fost de acord ca eu sa raspandesc si mai mult cu ajutorul blogului personal, noua lor descoperire.

Buna seara tuturor!

Nu cred ca voi avea probleme cu drepturile de imagine si in articolul din seara aceasta mai ales ca protagonistii de acum chiar daca nu sunt inzestrati cu un talent deosebit precum tanarul cantaret de care povesteam in articolul trecut, si-au adus contributia fiecare cat a putut pentru ca ziua de astazi sa fie una de neuitat.
Si pentru ca totul sa fie in regula, pentru inceput am pregatit campul de lupta pentru marea batalie care statea sa inceapa din moment in moment!

Bucatarul sef sau conducatorul batalionului s-a prezentat impecabil. A avut subordonati numai piese grele care s-au numit ….mititel, copanel, aripel !!

Astfel, comandantul dupa ce a tavalit bine pe campul de lupta soldatii sai, iata ce a mai ramas dintr-un batalion care s-a dedicat trup si suflet pentru el.


Astazi am suspendat pentru cateva ore campania care are ca titlu „Afara cu porcii din tara” si ne-am adus aminte cu totii ca pana la urma cea mai buna leguma e tot carnea de porc.
Din fericire distributia pe campul de lupta a fost una foarte cool si mai jos am sa va prezint cativa dintre soldati.

Au mai participat si alti ostasi numai ca deocamdata nu am negociat cu ei pentru drepturile de imagine astfel ca nu pot sa postez poze cu domniile sale pe blog de bloc pentru a nu risca vreo mustrare.
Totusi, ca o multumire din partea lor dar mai ales a tuturor, am primit drept recompensa pentru felul cum am organizat evenimentul, trofeul pentru care s-a dus aceasta lupta. Va spun eu ca a meritat efortul si chiar daca nu am cucerit vreo cetate sau vreun taram, am castigat o familie care imi va lipsi cel mai mult in urmatoarea perioada din viata. Tin sa multumesc din suflet tuturor participantilor la acest eveniment……., cuvintele nu isi mai au rostul in aceste momente unice de-o incarcatura emotionala deosebita!

7 Răspunsuri to “Drepturi….si stanguri!”

  1. petre si mirela si andrei Says:

    Cosminoiule LA MULTI ANI SI TOT CE VA DORITI!!!!!AI SCHIMBAT PREFIXUU NU MAI ESTI CHIAR TINEREL :)))))VA PUPAM SI ABIA ASTEPTAM SA NE FACI UN GRATAREL ……..

  2. cosmin Says:

    A mea sotie are alta parere despre batranetea mea, inca nu se plange de mine asa ca dau inainte!!! Multumesc pentru urari si daca Iosca Baci da sticla de wischi, eu promit ca dau gratarul!!

  3. Lawrence Says:

    La Multi Ani, Cosminoi. Daca dai tu gratarul, eu dau carnea, sa avem si ce pune pe gratar :))))

  4. Cosmin Says:

    Ce tare,daca dai colacul tau sa-l punem pe gratar e foarte cool!

  5. Oana Bucuresti Says:

    LA MULTI ANIIIII !!! Sper ca te-ai gandit si la noi cand ai „infulecat” din acel tort :)) Iar despre sticla de wiscki, eu inca o astept :))

  6. Cosmin Says:

    A fost foarte bun tortul,singura chestie care nu mi-a placut la el este ca s-a terminat prea repede.Inca mai avem timp pt un paharel de licoare scotiana!

  7. Diana Says:

    La multi ani unchias!!! ;)) cel mai bun tort:X

Lasă un răspuns

