Comori romanesti!

by

A promite este un lucru mare, a te tine de cuvant este o prostie !. Nu ma ghidez in viata dupa astfel de expresii din popor dar cand credeam ca am terminat cu balamucul prin care am trecut in ultima vreme iata ca dinou a trebuit sa parasesc localitatea si din acest motiv am intrerupt sirul articolelor pe blog de bloc.

Salutare tuturor!

Sunt oameni care pun pasiune in tot ceea ce fac si cred ca este un lucru pozitiv deoarece in vremurile noastre putina lume alege muntele ca mijloc de relaxare. Dar, si aceasta lume se imparte in doua caci exista persoane care evadeaza din orase doar pentru a urca cu x 5-ul pana sus unde incepe partia de schi iar dupa o coborare plina de peripetii isi indeasa in crapelnita mititei si bere cat pot ei de mult dupa care la intoarcerea spre casa au probleme caci trebuie sa mearga cu geamurile deschise la masina din cauza ragaielilor pline de usturoi. Se intampla si in zona Fagarasului la noua partie deschisa in apropierea complexului de la Sambata de Sus unde multi isi incearca aventura vietii lor dar dupa o zi plina, iti vine sa te apuci cu mainile de cap cand vezi ce a ramas in urma oamenilor care au trecut prin acele locuri cu putin timp in urma.
Din fericire mai sunt si persoane care iubesc cu adevarat muntele si ii poarta acestuia un respect deosebit. Poate o catarare pe o stanca, o drumetie pe crestele cele mai inalte ale unui lant muntos s-au o coborare cu schiurile prin locuri neexplorate de om, pare un mod ciudat de a petrece clipe de neuitat in mijlocul naturii.
In weekendul trecut am fost in vizita la o familie care iubeste cu adevarat muntele si de la care majoritatea dintre noi am avea multe de invatat.Si ca sa nu plec cu mana goala l-am rugat pe prietenul meu sa imi ofere un set de imagini surprinse de el in muntii din tara noastra.

Maine dimineata o sa postez si alte imagini la fel de frumoase.

Lasă un răspuns

