La multi ani Mirela !!

by

Pe 8 februarie avem o sarbatorita speciala pe blog de bloc si din cauza ca voi lipsi cateva zile din fata monitorului, am decis ca sa ii urez inca de pe acum un calduros „la multi ani” doamnei Mirela Rosca cu ocazia impinirii varstei de 22 de ani.

Tot in aceasta zi avem un alt sarbatorit special, de data aceasta din lumea muzicala! Este vorba de Axl Rose, membru al grupului Guns n’ Roses. Pentru ca sunt fan al acestei formatii am luat legatura cu ei si i-am rugat sa ii dedice o melodie Mirelei deci Ionele ai onoarea sa iti inviti sotia la dans!

De cate ori ascult aceasta piesa imi aduc aminte de anii tineretii cand la chefurile organizate impreuna cu colegii de clasa, luam toate fetele la dans si cand nimeream cate o fetita care era mai sensibila la auzul acestei melodii, ea plangea pe umarul meu,iar eu eram in culmea extazului.Ce vremuri, ce muzica ce artisti! Chiar daca este un tip destul de excentric, Axl Roses a stiut mereu sa traiasca muzica la cote maxime transmitand si fanilor acest lucru.

Buna dimineata tuturor!

O dimineata sensibila de duminica! M-a cuprins nostalgia vremurilor de altadata si cand vad ce se petrece din toate punctele de vedere in zilele noastre, nu am cum sa nu regret clipele din trecut.Pentru ca ma asteapta cateva zile destul de incarcate astazi nu voi aborda niciun subiect pe blog de bloc si vreau ca impreuna cu voi sa ma incarc de energie pozitiva si sa mai ascultam si alte piese muzicale. Cum spuneam si mai sus pana pe 9 februarie nu voi mai posta niciun articol pe blog de bloc deoarece voi lipsi din localitate cateva zile, dar hai sa dam drumul la muzica!

La final inca o dedicatie pentru Mirela de la toti fanii acestui blog!

3 Răspunsuri to “La multi ani Mirela !!”

  1. mirela Says:

    atent ca intotdeauna. multumesc cosminoi! dau de baut cu prima ocazie;) dar timpul trece… si suntem in februarie deja, ianuarie a trecut, offf unde ti-e capul??😛

  2. cosmin Says:

    M-am emotionat draga pt ca e un eveniment important acesta, nu? Las ca dau mielul cand veniti acasa !

  3. mirela Says:

    lasa ca dau eu cinstea , numai sa faceti fata, ca eu la cei 22 de ani am alta stare de spirit😉 nu va puneti cu mine

Lasă un răspuns

