O drama care nu se mai sfarseste!

by

Ma intreb oare cat mai trebuie sa suferim pana cand vom putea beneficia si noi de un trai decent in Romania caci 85% din populatia acestei tari traieste o drama care parca nu se mai sfarseste.Poate nu scriam acest articol dar de curand am stat de vorba cu o persoana care isi desfasoara activitatea intr-o tara straina si care a tras niste concluzii specific romanului frustrat.

Buna ziua tuturor!
Chiar in urma cu cateva momente m-am intors de la magazinul din apropierea locuintei mele unde am fost sa constat daca domnii patroni au dat update la preturi caci, de cateva zile suntem amenintati de un nou val de scumpiri. Binenteles ca totul este ok si o paine obisnuita a ajuns sa coste mai mult de 5 lei. La fel si zaharul, faina, orezul s-au scumpit dar ca un lucru nemaipomenit, salariile raman aceleasi. Si ca totul sa fie foarte cool, domnii de la celebru fond care ne tot trag pielea pe bat ori de cate ori au posibilitatea, au venit cu o propunere mai mult decat socanta. Ei spun ca ar fi bine ca piata gazelor naturale sa fie liberalizata astfel acestea se vor scumpi cu pana la 20-25%. Nici nu vreau sa fac calculul cat se reflecta intr-o factura pe timp de iarna acest procent caci cu siguranta suma totala depaseste orice limita a bunului simt.
Deci, i-as invita pe toti aceia care se simt frustrati ca isi duc traiul prin tari straine departe de cei dragi sa se intoarca acasa caci tara noastra prospera de la o zi la alta si nu mai trebuie mult pana cand nu vom mai avea nevoie de bani caci totul va fi la liber. Poate unii dintre cei plecati prin strainatati se simt jigniti de afirmatiile mele dar in general o mare parte dintre acestia au devenit Mesia pe pamant si ori de cate ori au posibilitatea vin cu sfaturi despre cum ar trebui noi cei de acasa sa procedam pentru a iesi din situatia asta de….de cacat! Nu am vrut sa spun chiar asa urat dar am o stare nervoasa din cauza mentalitatii unora ce nu inteleg ca de multe ori nu ajunge sa vrei, trebuie sa si poti si sa ai posibilitatea ca sa reusesti. Eu tot incerc de multi ani sa imi construiesc linistea zilei de maine si cei ce ma cunosc stiu ca nu sunt un chiulangiu si pun suflet in ceea ce fac. Pana cand sa tot astept sa fie bine ? Aaaaaaaa, acum vine sfatul si strainului, zi mersi ca esti sanatos si poti munci ca altfel ce te-ai face! Tipic romanesc! Nu m-a oprit nimeni si nici nu ma opreste nici acum sa plec peste hotare in cautarea unui trai mai bun cu toate ca am facut de cateva ori acest lucru. Poate daca cel de sus ma ajuta pana la capat am sa reusesc intr-o buna zi nu prea indepartata sa imi mut calabalicul in alta zona de pe glob dar mereu ma voi gandi ca mi-am irosit 40 de ani din viata stand si incercand prin toate mijloacele sa astept ziua de maine fara prea multe griji. Oriunde m-as duce nu ma asteapta nimeni cu vreun post la un birou situat la ultimul etal al unui zgarie nori. Aaaa mi-am mai adus aminte de un sfat romanesc….cica trebuie sa te pregatesti ca nicaieri nu umbla cainii cu colacii in coada! Cine spune asa ceva e un mare deficient pentru ca aceasta expresie este depasita de mult timp. Este adevarat ca fara sanatate nu faci nimic din ce iti propui dar in situatii dificile romanul mai bine ii taie craca celui de langa el decat sa-l incurajeze. Mai exista un procent din populatia acestei tari care isi duce traiul pe spinarea celor care au trudit inainte de a se naste ei, pentru ca acestia sa beneficieze de conditii bune de viata. Astia se numesc patriotii caci ei nu vor sa paraseasca cuibul pentru ca pana au de unde suge miere pentru care ei nu au umblat deloc din floare in floare sa adune polen este ok. Gata , m-am descarcat!
Cine s-a simtit jignit de cele spuse de mine e problema lui iar cine este de acord cu ce am scris eu inseamna ca inca mai spera sa se indrepte lucrurile in Romania.
Ne reintalnim mai pe seara.

Lasă un răspuns

