Un fel de Balc al Fagarasului.

by

Chiar daca nu am mustati cu care sa ma pot sterge la gurita atunci cand lingura de ciorba nu isi atinge scopul si chiar daca nu am cont in banca caci la ce dobanda imi ofera aceasta nu merita sa las averea pe mainile unor bancheri , totusi am gasit resurse sa organizez in aceasta dimineata o pescuita ca o replica prin dimensiunile dezastrului a celebrei vanatori de la Balc.Astfel dupa ce am pus ceva haine mai groase pe scheletul osos am purces catre un loc anume unde stiam ca voi avea capturi impresionante asa cum ii sta bine unui pescar profesionist.De obicei practicantii acestui sport destul de indragit pe meleagurile noastre nu prea isi dezvaluie secretele unii altora dar eu ca sa vedeti ca exista o transparenta totala pe blog de bloc, am sa va fac cunostinta cu cele mai bune momeli aparute pe piata de profil in ultima vreme. Deci, in locul celebrei mamaligi care ne facea zilele amare deoarece nu avea tupeu sa ramana prea mult timp in carligul unditei noastre, puteti folosi factura de telefon mobil caci este una foarte consistenta dupa perioada sarbatorilor de iarna. Merge foarte bine si cea de gaz deoarece si aici suma care apare jos in dreapta pe factura este una atragatoare pentru pesti. Eu am incercat si cu cea de telefon fix , ba am adaugat si cea de televiziune prin cablu si cu ajutorul acestora am creat panica printre pescari! Captura a fost pe masura asteptarilor!

Si ca sa fiu in pas cu moda am sa donez si eu o parte din acesti bieti pestisori stomacului meu caci sufera foarte mult la vederea imaginii de mai sus!
Se poate si la Fagaras sa se organizeze astfel de evenimente fericite sau nu , decide fiecare. Eu nu am invitat pe nimeni la marea pescuiala dar totusi vreau sa multumesc unei doamne care m-a lasat sa fotografiez congelatorul cu pesti din propriul magazin.

Si ca sa folosesc o fraza la moda pe blog de bloc , am sa sar din lac in putz si am sa va prezit in continuare pentru pasionatii de masini , noul Wolkswagen Golf 7.
Golf 7 va fi realizat pe noua platformă MQB, la fel ca noul model A3 de la Audi, care va fi pe șosele în vara anului viitor.

In incheiere sa am sa postez cateva imagini proaspete surprinse pe uliztele municipiului nostru.

Lasă un răspuns

