Un soare , doi sori ? Nu merge !

by

Aşteptat de jurnalişti, sâmbătă, pe Aeroportul Otopeni, la întoarcerea din America, Vanghelie a dat iar cu bâta în baltă. Întrebat cum a fost la Washington, politicianul a spus că vizita a decurs mai bine decât se aştepta, iar întâlnirile pe care le-a avut cu liderii sindicali, congresmanii şi senatorii americani au fost „foarte excelente”.

Buna dimineata !
Minus 5 grade celsius .Ninge linistit.

La o ora cand tinereii patriei se intorc acasa dupa o noapte petrecuta prin cluburi , eu nu am gasit altceva de facut decat sa ma asez in fata calculatorului si sa mai redactez un articol pe blog de bloc.
Vom avea un 2011 plin de surprize ne anunta mai marii prezicatori , conducatori sau cercetatori ai planetei. Deocamdata oamenii de stiinta isi pun intrebarea daca in 2011 va aparea un al doilea Soare pe cer. Un tip ce se numeste Brad Carter si care este cercetator la University of Southern Queensland Australia, este comvins că anul acesta isi va face aparitia pe bolta cereasca un al doilea Soare, preţ de câteva săptămâni. Asta după ce steaua Betelgeuse, una dintre cele mai strălucitoare astre, se va transforma într-o supernovă.Totuşi, expertul spune că Terra nu va fi afectată de acest lucru , deoarece steaua se află la o distanţă mare de planeta noastră – 640 de milioane de ani lumină – în constelaţia Orion.

Pentru mine oricum acest an a debutat cu foarte multe surprize placute. Una dintre ele a fost si cheful de pe 7 ianuarie care s-a desfasurat la pensiunea Vlahia din Moeciu de Sus si de la care am prezentat imagini si filmulete pe blog de bloc. In dimineata aceasta voi posta ultimele clisee de la petrecerea de care aminteam mai inainte.

Dupa spectacolul de pe gheata ne-am mutat in pensiune unde am chefuit pana la rasaritul soarelui.Binenteles ca nu putea sa lipseasca celebrul Karaoke unde cativa interpreti de renume pe plaiurile noastre mioritice ( Pepe, Stevie Wonder, Vama Veche etc) au oferit recitale celor prezenti.

Vesnicul indragostit in persoana domnului Cezar , incearca mereu noi cuceriri.

Din pacate pentru printul cuceritor ,si-a gasit ……nasul (sau finul?)!! Incurcate mai sunt caile Domnului !

Pana la urma au dat la pace !

Daca soarele va avea un fratior asa cum am anuntat la inceputul acestui articol , cu siguranta ca pentru protectia ochisorilor nostri vom avea nevoie de ochelari. Eu deja mi-am luat masuri de precautie.

Iata-l si pe Robertino care a reusit sa ma cucereasca cu vocea sa superba!

Karaokele a debutat cu trupa Spice Girls.

Solistul vocal de la AC&CD a incercat si el sa incalzeasca atmosfera.

Am profitat de acest chef si am angajat doua superbe fotografe pentru blog de bloc.

Incet, incet au urcat pe scena si profesionistii.
Tudor Chirila ne-a amintit ca politistul este din cand in cand ….turmentat!

A urmat PEPE !

Nu a lipsit nici Stevie Wonder care a participat la acest show impreuna cu o dragutzica reprezentanta a sexului frumos.

Momentul culminant al serii a fost cand s-a cantat „La Multi Ani” pentru lebada de pe gheata in persoana domnisoarei Ioana.

Si bucatarii s-au situat la inaltime !!

Aici se incheie acest serial. Pana la urmatorul chef …..sa ne auzim cu bine !!

6 Răspunsuri to “Un soare , doi sori ? Nu merge !”

  1. lawrence Says:

    De 3 luni in coace, numa’ despre chefuri si petreceri scrii aici. Tu vrei sa faci in ciuda clasei muncitoare !!!

  2. cosmin Says:

    Pai , hai sa stabilim o chestie ! Tu din ce clasa faci parte ? Doar clasa muncitoare din care fac parte mai gusta din cand in cand gustul distractiei, ceilalti sunt ganditorii care trebuie sa conduca patria , deci nu au timp de chefuri !

  3. lawrence Says:

    Pai eu sunt mai din clasa muncitoare decat tine, ca lucrez la patron, cu carte de munca. Tu esti aristocrat, faci parte din clasa patronilor !

  4. cosmin Says:

    Ai gresit, eu nu mai lucrez deloc ca nu mai am chef ! Drept dovada, azi nu m-am dus la munca !

  5. lawrence Says:

    Pai vezi ? Deci nu am gresit deloc ! Patronii cand n-au chef, nu se dau jos din pat🙂

  6. cosmin Says:

    Corect !

Lasă un răspuns

