Cu alocatia la control !

by

Un asistent social in inspectie il intreaba pe directorul unei case de nebuni, care este testul ce se efectueaza pentru a externa un bolnav.
– Umplem cada cu apa, punem alaturi o lingura si o cana. Si ii propunem „bolnavului” sa goleasca cada de apa.
Asistentul social, zambind, spune:
– Orice om normal ar lua cana…
– Nu, spune directorul, un om normal ar scoate dopul de la cada. Doriti pat langa geam sau langa usa?

Buna dimineata tuturor !

Inca nu ninge la Fagaras dar este asteptat sa se intample acest lucru in urmatoarele ore. Deocamdata avem minus 3 grade celsius in termometre si un cer noros.

Pentru copiii care au note la purtare mai mici de 8, alocatia pentru sustinerea familiei va fi sistata pana la sfarsitul anului. Aceasta e ultima gaselnita a ministrului muncii, Ioan Botis. Eu stiu ca nota la purtare se scade si pentru multe absente . Sunt cazuri de copii care din cauza lipsei unui mijloc de transport nu pot ajunge la scoala pentru prima ora de curs si chiar daca acestia au calificative foarte bune , pot pierde alocatia datorita propunerii domnului ministru.
Domnul presedinte Basescu a afirmat nu de putine ori ca cei ce nu suportam conditiile de viata din Romania suntem liberi sa plecam spre alte zari numai ca aceste zari s-au cam umplut si ele. Multi nu au inteles de fapt ce urmarea seful de la Cotroceni si pana zilele trecute si eu eram nedumerit dar acum imi dau seama care e scopul intrarii noastre in spatiul Schengen. Se spera ca un nou val de romani sa paraseasca tara dupa aderarea la spatiul de care aminteam mai sus pentru ca vor putea ajunge mult mai usor in SUA ,tara care nu prea este la indemana oricui. Si maghiarii din Romania fac cozi la ambasada Ungariei pentru depunerea unor documente prin care ei vor sa renunte la cetatenia romana in detrimentul celei din tara vecine. Se stie ca ungurii au un acord cu americanii prin care cetatenii maghiari pot vizita tara lui Obama cu viza de turist care se obtine foarte usor.

In sfarsit am reusit si noi sa invingem pe cineva la mondialele de handbal.
Echipa de handbal a Romaniei a castigat primul meci la Mondialul din Suedia: 29-14 contra Australiei, cel mai modest adversar din grupa. Joi seara, de la 21.30, tricolorii vor intalni Serbia, insa jocul nu mai are nicio importanta privind calificarea – sarbii sunt deja siguri de locul 3, dupa remiza obtinuta in fata Croatiei (24-24).

Din pacate ieri am avut parte de inca un moment prin care romanul tine mortis sa demonstreze ca nu este pregatit pentru bataliile vietii.
Ma aflam in fata unui ghiseu unde stateam la rand impreuna cu alte opt ,noua persoane , cand dintr-o data apare o femeie si incepe sa imi indruge tot felul de expresii in limba lui Toto Cutugno. Infatisarea si accentul o tradau si imediat mi-am dat seama ca e romanca pur sange dar am lasat-o in continuare sa vad ce sobolani mai ies din gurita ei caci cu siguranta ea incerca sa evite aglomeratia din fata ghiseului. Asa s-a si intamplat caci „italianca” a patruns nestingherita in biroul functionarului public si cu o romana perfecta a explicat acestuia doleantele sale. Binenteles ca atunci cand am intrebat-o de ce nu a stat la rand cum era civilizat sa se intample din partea ei, mi-a raspuns la fel in limba italiana demonstrandu-mi inca odata ca romanul nu este pregatit sa scoata capul afara din tara. Eu sunt ferm comvins ca persoana de care povesteam mai inainte se duce la WC in fundul curtii aici la casa ei din Romania. Stiu ca sunt si oameni care citesc blogul meu si care isi fac stagiatura in peninsula dar nu toti sunt la fel cu femeia de mai sus. Pacat ca unii dintre compatriotii nostri nu incearca sa isi restarteze creierul caci este simplu sa dai un click dreapta pe frunte si apoi delete in momentul cand patrunzi in alta civilizatie.

Voi continua si in dimineata aceasta cu prezentarea unor noi imagini si filmulete de la ultimul chef la care am participat impreuna cu o gasca de prieteni , in preajma Sf.Ioan .

Dupa spectacolul de pe gheata lumea s-a indreptat catre bar unde cativa tipi foarte priceputi le-au pregatit celor prezenti, shoturi.

Printre noi am descoperit un tip cu bogate cunostinte in domeniul gatitului. Cand s-a eliberat barul de clienti el a incercat sa ne serveasca cateva delicatese din bucataria proprie.

Si pentru a ii oferi Ioanei ce e al Ioanei , am urcat-o si pe ea pe podium (pe bar) caci a meritat sa ii acordam un premiu pe care noi l-am denumit „dansul lebedei ” !

Pana la urma podiumul a fost completat cu cel mai tare bucatar si cu cel mai rocker dintre rockeri !

El este tipul care s-a ocupat de muzica.

Mai jos am sa va prezint si cateva filmulete.
Lumea a fost destul de activa si pe ringul de dans.

A fost un spectacol reusit dar stati, …..abia acum s-a incins atmosfera si intr-un episod viitor am sa va prezint ultima parte a acestei seri de neuitat petrecuta la pensiunea Vlahia Inn din Moeciu de Sus.

A inceput sa ninga si la Fagaras !!!

6 Răspunsuri to “Cu alocatia la control !”

  1. Oana Bucuresti Says:

    Neataaa, Vreau si eu zapadaaaaa

  2. Cosmin Says:

    Acusi,acusi vine si la Bucuresti! Pana atunci pune mana pe telefon şi suna-l pe Oprescu sa se pregateasca !

  3. petre Says:

    oaiii ce zapada si eu azi am stat cu Andrei in parc in pantaloni scurti si tricou…cred ca m-am si bronzat putin:)))))

  4. Cosmin Says:

    Tot timpul ai avut noroc! Lasa ca e fain pentru ca sambata merge bine vinul fiert dupa fotbal !

  5. petre Says:

    cosminoi te credeam serios da numai de mistouri te ti….

  6. Cosmin Says:

    Uite ca sa vezi ca sunt baiat de baiat si sunt serios am sa pun deseara sau maine dimineata o poza care iti va placea.

Lasă un răspuns

