Un zambet de seara !

by

Rămas fără clientelă, proprietarul unui bar din capitala cehă a găsit o metodă originală de a-şi relansa afacerea: lasă clienţii să plătească atât cât îi ţine buzunarul, iar cafeneaua a devenit celebră.”Nu aveam deloc clienţi şi nu reuşeam să atrag alţii noi, aşa că mi-a venit ideea de a renunţa la preţurile fixe. Acum, localul e plin aproape toată ziua”, spune Ondrej Lebowki, proprietarul barului.
Clienţii barului „Big Lebowski” sunt liberi să stabilească singuri cât vor să plătească pentru băuturile sau mâncarea pe care o aleg şi pot achiziţiona şi diverse obiecte din interiorul barului în acelaşi regim – postere ale unor filme, cărţi, jucării decorative sau jocuri de şah,

Salutare tuturor !
Pentru ca este duminica seara am sa incerc sa va inveselesc putin cu cateva bancuri.

Un om pleacă de la serviciu în pauza de masă şi, grăbit, dă o fugă la bancă să-şi plătească rata la creditu.
Ajunge la bancă, intră şi vede fericit că nu mai e nimeni…
Se apropie de ghişeu:
– Bună ziua… am de plătit un credit, vă rog!
Casieriţa:
– Vă rog să vă întoarceţi la coadă şi să vă aşteptaţi rândul, ca toată lumea…
Omul nostru, nedumerit, se uită în jur, iese din bancă, apoi intră din nou, tot nimeni… aşteaptă puţin, apoi merge la casierie:
– Bună ziua… am de plătit un credit!
Casieriţa îl invită iar să aştepte la coadă până-i vine rândul… la care omul nostru se întinde peste ghişeu şi-i arde o palmă sănătoasă!
Casieriţa, zbuciumată:
– Cine-a dat?
Omul nostru răspunde:
– Nu ştiu, nu vezi ce aglomeraţie e aici?

Conferinţa internatională a mafioţilor. După şedinţă, Salvatore,capo di tutti capi, îl cheamă la el pe Ion, şeful mafiei româneşti.
– Auzi, Ioane, tu ai vilă din asta cu 2 etaje, cum am eu?
– Nu, răspunde Ion.
– Dar Mertzane ca ale mele, ai?
– Nu.
– Dar lanţ din ăsta gros cât 2 degete, de aur, ai?
– Nu.
– Măi, păi ce mafiot eşti tu? La congresul următor să nu te aud că nu ai ce ţi-am zis azi, clar?
Merge Ion acasă şi îl strigă pe servitorul lui, Ghiţă.
– Ghiţă!!! Dărâmă ultimele 3 etaje de la casă, vinde elicopterele şi cumpără Mertzane, iar câinele du-l în casă, că lanţul lui trebuie să-l port eu…

Ne reintalnim maine dimineata !

Lasă un răspuns

