Am cravata mea de pionier !

by

Deputatul PDL Cezar Preda va introduce, săptămâna viitoare, în dezbatere publică un proiect legislativ privind obligativitatea uniformei în şcoli.
Ce porcarie , tocmai incepuse sa imi placa sa ma uit dupa fetite in mini care chiulesc de la scoala pentru a savura o cafea intr-unul din baruletele din apropierea unitatii de invatamant.Eu as vota si pentru celebrul chipiu ca daca tot e sa o faca lata domnul deputat macar sa stim o treaba.
Am sa sar din lac in putz si am sa va prezint in imaginea de mai jos o modalitate de a distruge celebrele e-uri. Foarte simplu ….le afumam !

In lumea pasarilor inca se mai pastreaza vechiile obiceiuri pentru ca cei care canta in casa sunt cocosii ! Dupa cum vedeti din poza de mai jos , femeiile sunt obligate sa stea in spatele lor atunci cand ies pe promenada la plimbare.

In drum spre casa l-am intalnit pe domnisorul Roko.

Poate ne revedem mai tarziu ,daca cu cu siguranta maine dimineata !

15 Răspunsuri to “Am cravata mea de pionier !”

  1. petre Says:

    cosminoi nu mai arata pe aici carnati afumati ca imi cuge din gura…acum am venit de la meci si mi-e o foame…..

  2. cosmin Says:

    Petre , credeam ca te-au speriat fetele frumoase de pe blog de ai disparut . Te-am momit cu carnatii si stiam ca nu rezisti unei astfel de tentatii. Pai se poate , eu ma chinui sa iti arat doar fetite de rasa si tu dispari asa pur si simplu! Si inca ceva , inainte sa plece Silvia cu Eugen a taiat Nutzi doi porci , chiar nu ai primit nimic in dar de la ei ? Macar codita unuia sa te alinte !

  3. petre Says:

    am avut de toate da le-am halit….bune rau….mancarurile…ca sti ca nu le am cu fetele:)))

  4. cosmin Says:

    Oricum acum esti om insurat cu copil,ar fi rusinos sa umbli la agatat. Lasa ca am eu grija de ele ,tu gandestete sa cumperi sticla aia de wischi care trebuie sa o bem daca mai sunt prin Faga camd veniti voi !

  5. cosmin Says:

    Oricum acum esti om insurat cu copil,ar fi rusinos sa umbli la agatat. Lasa ca am eu grija de ele ,tu gandestete sa cumperi sticla aia de wischi care trebuie sa o bem daca mai sunt prin Faga cand veniti voi acasa !

  6. petre Says:

    te gasesc in Sambata si tot o bem:)))))

  7. irina Says:

    De regula se spune ca cei ce vin din urma, indicat ar fi sa-i depaseasca pe cei ce sunt sau s-au dus. Ma refer aici la generatii. Intrebarea mea ar fi, cate generatii trebuie sa mai treaca sa faca macar ce au facut ai de s-au dus, darmite sa-i mai si depaseasca? Nu sunt nostalgica dar, ma ia groaza gandindu-ma in ce hal suntem acum si ce lasam generatiilor de vin dupa noi. Un mare haos.

  8. cosmin Says:

    Irina intrebarea ta este fara raspuns. Mereu exista o exceptie de la regula si tot mereu aceasta se intampla doar in tarisoara noastra. Ne place noua romanilor sa fim mai altfel decat popoarele Europei si nu numai. Chestia cu generatile este una destul de grava dar din pacate foarte putin mediatizata. Acestea sunt vremurile si trebuie sa ne adaptam pentru a avea o viata mai buna. Sunt sigur ca pustii din ziua de astazi deja de prin scoala generala viseaza sa ajunga sa culeaga capsuni in Spania sau sa gletuiasca pereti in Italia.

  9. cosmin Says:

    Petre ,s-ar putea sa iti cumperi o barca ca sa poti ajunge in Sambata ! Te-am bagat in ceatza ?

  10. petre Says:

    ce asa rau s-a stricat DN1 ca trebuie sa vin in simbata cu barca pe Olt….

  11. cosmin Says:

    Ai putea face acest lucru dar va fi o problema daca vi cu barca caci trebuie sa treci si peste barajul de la Dridif ! Apropos , eu ma gandeam ca poate exista vreo localitate cu numele de Sambata de Jos peste mari si tari. .Atunci chiar ai nevoie de barca .

  12. petre Says:

    te duci si tu ca berzele in tarile calde????o sa-ti fie dor de sambata..doar un telefon si berea e rece…grataru cald…nu mai vezi tu dinastea:))))mai gandeste-te

  13. cosmin Says:

    Of Petre , Petre , nu-ti mai bagi mintile-n cap ! Stai ca te fac eu ! De cate ori am prilejul , am sa afisez aici pe blog de bloc cate un carnacior sau o bucata de fleca la gratar ! Sa vezi poze cu bere cum curg picaturile de apa pe sticla cred ca e o deoasebita placere pentru tine ! Numai in chinuri am sa te tin pana vi acasa !

  14. petre Says:

    pai mai bea cat mai poti ca daca pleci trebuie sa-mi fac blog sa-ti aduci aminte de timpurile bune….mai vezi tu fotbal si bere dupa ……munca pana seara….:)))))

  15. Cosmin Says:

    Am sa pun pe blog numai fetite de la Miami si Las Vegas !

Lasă un răspuns

