La pescuit !

by

In minunata noastra patrie daca esti posesorul unei undite de pescuit , poti sa iti asiguri linistit hrana pentru o perioada lunga de timp deoarece pestii nu mai au chef sa muste din momeala astfel vei avea marea surpriza sa constati ca in carligul tau in loc de un caras sau un biban o sa atarne un bidon de Coca Cola si o tzipla de salam. Daca ai bafta ca cineva sa iti ureze …, c…t, in traista , asa cum se obisnuieste intre pescari , poate intepi chiar un pui sau un cotlet de porc.Una dintre zonele cele mai bune pentru practicarea acestui tip de pescuit este si cea de la Ocna Mures.

Autoritățile din locale au amplasat ieri un gard de doi metri în jurul craterului în care s-a scufundat magazinul Plus. Iar de mâine, zona va fi asigurată nu doar de angajați ai salinei, ci și de o firmă de pază.
În ultimele zile, localnicii de etnie romă au cărat cu căruțele tot ceea ce putea fi recuperat de pe suprafața lacului, de la sticle de suc până la țigări. La ultima acțiune, ei au venit însoțiți de bulibașa lor și și-au chemat chiar și ajutoare din satele din vecinătate.
În doar câteva ore, au reușit să transporte cu căruțele produse alimentare împachetate ermetic, sucuri, conserve, pachete de țigări și sticle cu băuturi fine. O țigancă mai harnică aduna hainele care au ieșit la la suprafață.

Buna seara prieteni !

V-ati revenit dupa distractiile de Sarbatori ? Eu nu dar totusi astazi am reusit pana la urma sa mai elimin din toxine deoarece am participat la un meci de fotbal impreuna cu cativa amici.Sa continui in seara aceasta cu un nou episod legat de revelion .
Deci , avand in vedere si luand in considerare , de unde pana unde si de cand pana cand , am ajuns la cea de-a doua seara a revelionului moment in care a inceput si lumea sa se destinda. Adio rochii si sacouri , s-a trecut la costume cu masca si fara masca . Gabita noastra a fost sefa la machiaj iar manutele sale au dat nastere unor chipuri descrise din lumea basmelor.

Si seful nostru de orchestra care este un artist desavarsit , a ales sa ia infatisarea unui personaj din povesti.

Doamna Paunescu s-a deghizat si ea dar oare banuia ce se va intmpla dupa miezul noptii ? ( E…vit sa povestesc deocamdata !)

Surpriza serii a venit chiar din partea celei care a pus umarul serios la realizarea machiajelor.Inca era nedumerita in alegerea costumatiei.

Intre timp , in spatele cortinei se muncea de zor……

….chiar daca inca se mai resimtea efortul depus in prima seara de distractie !

Surpriza ! Oglinda …. oglinjoara,cine este cea mai frumoasa fata din tara ?

La un moment dat am trecut prin niste emotii foarte mari caci bantuind prin salon , am intalnit o sotie de seic ce incerca sa imi faca ochi dulci . Stiind ca legile in lumea araba sunt foarte aspre am renuntat sa ma apropiu de ea…

….si bine am facut caci intr-un final a aparut si seicul Bjumbura Calmorcovafgrdj!

Din pacate acest arab a acaparat sub aripa sa toata populatia feminina ce ia iesit in cale si astfel si-a construit un harem . Noi ceilalti am ramas cu buzele umflate. Iata si o parte din nevestele lui.

Maine dimineata inainte sa cante cocosul ,puteti viziona urmatorul episod. Ramaneti aproape…pe blog de bloc !

2 Răspunsuri to “La pescuit !”

  1. Oana Bucuresti Says:

    La Bucuresti a cantat de mult cocosul !!! :))

  2. cosmin Says:

    Corect ! M-am obisnuit sa merg la somn dimineata si sa ma trezesc dupa masa ! Deci,cocosul ar trebui sa cante pentru mine pe la ora 15 cand ma trezesc ! Glumeam,a trebuit sa plec la Brasov de urgenta ! Promit ca spre seara am sa revin pe blog de bloc ! Te salut Oana si imi face deosebita placere ca esti mereu pe …faza! Eu mai raman din cand in cand si pe nul !

Lasă un răspuns

