Bon jur !

by

Cateodata am o senzatie ciudata cand ma trezesc dimineata la o ora destul de matinala. Imi vine sa cant ca un cocos dar dintr-o data imi dau seama ca ma aflu intr-un apartament de bloc si nu la o casa. Pana la urma tot am sa imi fac damblaua caci ma dispera sa vad in jurul meu cum dorm toti de zici ca ia lasat apa. In blocurile de vis a vis liniste , in blocul meu liniste , lumina stradala nexam , deci , o atmosfera ce pare rupta din filmele de groaza. Pe timpul lui nea Nelu toata lumea se ducea la munca iar dimineata ,pensionarii duceau plasuta cu sticla de lapte la alimentara din cartier. Era o forfota foarte mare….acum , doar eu si calculatorul !

Buna dimineata prieteni !
Oricum, degeaba vreau eu sa ma dau cocos caci gainile din ziua de astazi s-au emancipat si canta ele mai tare decat noi , astfel ca noua nu ne ramane decat sa le …ciocanim sa mai faca din cand in cand cate un out !
Din fericire ,vestile bune pentru mine curg in continuare si seara trecuta mi-a sosit prin fax o invitatitie la o feerie pe gheata tot in zona unde pana zilele trecute m-am destrabalat (in sensul bun al cuvantului ) cu ocazia revelionului. Prea multe nu am sa va spun in aceasta dimineata caci trebuie sa imi fac bagajul . Cu siguranta am sa revin cu imagini de la acest eveniment , saptamana viitoare. Pe blog de bloc ne reintalnim duminica seara. In incheiere am sa va prezint colindatorii din zona Bran -Moeciu . Sunt doua videoclipuri frumoase realizate in noaptea dintre ani.

4 Răspunsuri to “Bon jur !”

  1. Oana Says:

    Neata, Cosmin. Sa va distrati in seara asta si pentru noi, bucurestenii, care suntem departe si nu putem ajunge :((
    Sa va ganditi si la noi:)

  2. cosmin Says:

    Salutare Bucuresti ! Aici la Moeciu sunt pregatiri foarte intense pt deseara ! Va pupam si o sa bem un wisky si pt voi .

  3. Oana Bucuresti Says:

    WISKY-UL CARE L-AI SPART????!!!! :))

  4. cosmin Says:

    Se pare ca a fost cu noroc sticla ce s-a facut zob caci am inceput anul super bine ! Am reusit sa ajungem acasa si pot spune ca ziua de ieri s-a ridicat pe alocuri mai sus ca nivel de distractie fata de cele petrecute de revelion. O nebunie totala , o seara de vis , si toate acestea cu contributia majora a celor doua persoane care conduc pensiunea de la Moeciu. Surpizele placute s-au tinut lant pe patinoar si cand voi posta imagini de la acest eveniment va veti da seama ca spun adevarul.
    Tineti aproape si urmariti in continuare blog de bloc ! Va pupam !

Lasă un răspuns

