Hai sa vedem ce s-a mai intamplat azi si prin ograda noastra !

by

Ase , ca sa fim in ton cu ziua de astazi , sa facem putin haz de Ion sau Ioan ( pana la urma care e mai corect , Dumnezeu stie ) , si sa savuram cateva momente vesele care au legatura cu sarbatoritul !

Vine Ion acasa de la oras si zice catre Maria, hotarat:
– Marie, stinge lumina, trage perdelele si în pat iute.
– Ma Ioane, da’ mai am de lucru.
– Dac-am zis, am zis!
Vede Maria ca n-are încotro, se conformeaza. Se pune si Ion în pat, trage plapuma peste ei si zice:
– No, acum Marie, sa-ti arat ce ceas cu fosfor mi-am cumparat.

Maria si Leana discuta despre sotii lor:
– Mario, Gheorghe al meu e impotent 100%!
– Leano, Ion al meu e impotent 300%!
– Cum asa?
– A cazut prostul pe scari si si-a rupt si degetul si limba!!!

Buna seara prieteni !
Hai sa vedem ce articol iese din tastatura calculatorului meu caci in seara aceasta pot sa spun ca m-am transformat in femeie pentru cateva ore deoarece am primit o veste care m-a facut sa am orgasm! Vai ce prostie am spus , voi sa nu cititi aceste randuri !

Parca prea era totul serios pe acest blog si totodata umorul disparuse complet.
Cred ca nu vreti sa auziti stiri de genul …Adrian Sarbu, presedintele si CEO-ul Central European Media Enterprises (CME), a vandut un pachet de 100.000 de actiuni ale grupului pe care il conduce, pentru care a incasat 2,1 milioane de dolari, potrivit Reuters. Sarbu mai detine, direct sau indirect, 2,7 milioane de actiunie CME, grup care detine posturile din reteaua Pro. Deci , hai sa vedem ce s-a mai intamplat prin oraselul nostru.

Abia acum mi-am dat seama ca si iarna s-a dus de pe blog caci domnii de la wordpress sunt si ei in criza si mi-au luat fulgii de zapada ..! Si ce frumos ningea , ma uitam cateodata la poza mea de pe pagina principala si cadeam intr-o nostalgie totala care se mai numeste in popor „butoi cu melancolie ” dar cand traiam mai adanc aceste momente , auzeam din camera alaturata glasul alesei mele care suna astfel ,… mai disperat cu calculatorul tau si cu blogul , inchide-l odata si hai sa vizionam un film impreuna ! Chiar noaptea trecuta am urmarit ultima aparitie de la Holywood care se numeste INTERNAZIONALE MILANO -NAPOLI 3-1 . Binenteles ca doar eu am prins sfarsitul caci actorii din teren si-au dat arama pe fata , abia in repriza a doua.
Bine dragilor , ia sa vedem totusi pana la urma ce mari minunatii au avut loc intr-o zi de 7 ianuarie 2011 pe meleaguri Transilvanene cu oprire la Fagaras .
Ca astazi se destrama cetele de feciori , asta am mai scris si majoritatea stiam acest lucru. Ce nu aflasem noi este ca domnii administratori ai partiei de la Dragus s-au gandit ca sa faca si un patinoar in apropiere deoarece acesta este foarte usor de realizat mai ales ca o apa curgatoare trece prin zona. Zis si facut , deci nu a mai ramas decat ca in perioada aceasta cand frigul de afara a fost foarte insistent , sa se inaugureze bucata de gheata .
O stire foarte importanta ! Doamna Nutza a batut pe la usile tuturor pentru a citi apometrele . Totul s-a intamplat in urma cu cateva minute.

Nimeni din piaţa imobiliară nu mai îndrăzneşte să spună cu cât se vor ieftini proprietăţile în acest an, dar cert este că toata lumea vorbeşte în continuare numai despre scăderi!
Cert este ca in Tara Fagarasului este mai rentabil sa iti ridici o casa noua decat sa achizitionezi alta veche.
De maine vor disparea de pe strazile orasului nostru , decoratiunile de Craciun ! Iar vom intra in somnolenta pana cand ziua se va mari destul de mult incat sa nu mai umblam la ora sapte seara prin bezna.

Ok. Hai sa va mai povestesc despre revelion. Incheiasem cu prezentarea imaginilor din prima seara de distractie. Abia acum s-a dezlantuit furtuna in sensul bun al cuvantului !

Era sa uit sa va prezint cea mai tare fotografie a primei seri dupa spusele celor prezenti. Sporturile extreme fac mare valva pe meleagurile noastre si un amic a vrut neaparat sa-mi demonstreze ca si el este un impatimit practicant al acestora.

Iata si tortul … dar nu al miresei !

Prima dimineata dupa revelion ne-a trecut tuturor glontzul pe la ureche !

Dupa ce ne-am dat seama ca a fost doar o gluma facuta de unul dintre cei din gasca , totul s-a linistit si lucrurile s-au calmat.

Totusi , o ciorba acra mancata la timpul ei face cat o noapte de dragoste imediat dupa casatorie !


Pana la urma tipul care s-a ocupat de „sporturi extreme „in prima noapte de rev , si-a recapatat partea de corp care ii lipsea, deci , cu alte cuvinte , a redevenit o persoana cu capul pe umeri !

Si patinajul a constituit un mijloc de refacere dupa o noapte de petrecere.

Hai la mosu ‘

Incet , incet se apropia seara si ne pregateam pentru a doua portie de distractie. Tot ce s-a intamplat in urmatoarele ore a fost extraordinar ! Veti vedea imagini si filmulete superbe din a doua noapte de rev , maine dimineata pe blog de bloc. Mai este si seara a treia la fel de cool, deci , tineti aproape cei ce doriti sa vizionati tot continutul .

4 Răspunsuri to “Hai sa vedem ce s-a mai intamplat azi si prin ograda noastra !”

  1. cezar Says:

    Cosmineeeeee, continui sa ne uimesti!!!!!!!!!!!!
    Ce mai urmeaza ? Un fotbal pe patinoar fara patine ?

  2. cosmin Says:

    Ave Cezare si bun venit pe blog de bloc ! Buna chestia cu fotbalul numai ca data trecuta a lipsit obiectul de baza , adica, …lobda sau balonul ! Poate de data aceasta nu mai uiti sa-l aduci !
    Oicum , una peste alta merita sa vada lumea ce gasca super exista in orasul de la poalele Tampei , si pot spune ca ma mandresc deoarece fac parte din ea !
    Te salut si te mai astept pe blog de bloc mai ales ca mai am multe sa prezint de la neuitatul revelion de acum cateva zile !

  3. Dan Says:

    Un revelion foarte tare. Cine mai vrea un glontz?

  4. cosmin Says:

    Salut Dane si bun venit pe blog de bloc ! Ieri ati lipsit la apel si o sa regretati dupa ce veti vedea imagini de la acest evenimet. Oricum ai fost tare cu glontu ‘ !!

Lasă un răspuns

