La multi ani ..la inceput de 2011 !

by

Stau si ma gandesc uneori ce scurta e viata unui om! Viata fiecaruia e precum o stea. Inceputul e cand apare pe cer, cand straluceste precum un soare pe cerul senin ori innorat, iar maturitatea cand incet se topeste, dispare neajutorata precum palpairea unei lumanari. Dar parca mai frumos e cand straluceste, cand are putere, acea parte a vietii numita copilarie.

Buna ziua si un calduros „la multi ani tuturor din partea acestui blog !

Ganduri frumoase am primit de la cei dragi la acest inceput de 2011 si vreau sa le multumesc acestor persoane care nu uita ca exist !

Inca sunt sub anestezie caci m-am drogat cu distractie in aceste zile de sarbatoare cand cu totii am celebrat trecerea din 2010 in 2011 ! Am petrecut cel mai frumos , cel mai superb , cel mai cool revelion din viata mea . Acest lucru se datoreaza in proportie de 99% sotiei mele care din fericire face parte dintr-un colectiv de oameni deosebiti si care au darul de a te face sa te simti extraordinar de bine atunci cand te afli in preajma lor. Nume ca , Rodica , Claudiu , Cornel , Nutzi , Ioana , Paul , Csobi , Gabi (de mai multe ori ) , Cristina , Florin …etc , poate nu va spun nimic dar cei ce le poarta si fac parte din grupul de oameni de care aminteam mai inainte sunt persoane cu un simt al umorului foarte fin , sunt oameni care stiu sa organizeze astfel de evenimente la cote maxime dar mai presus de toate sunt oameni simpli cu un suflet deschis si care mi-au schimbat si mie viziunea despre aceasta viata intr-un mod pozitiv.
Am auzit mereu spunindu-se in jurul meu ca a participa la un revelion organizat de restaurante , este o mare prostie deoarece nu se merita sa risipesti niste bani pentru cateva ore de distractie. Eu as da si dublu daca as sti ca astazi ar fi dinou 31 decembrie 2010. Viata zboara pe langa noi ca un orient expres si nici nu ne dam seama cand parul nostru albeste sau se risipeste in chiuveta.Mai lasati traditionalismul asta babesc cei ce nu sunteti de acord cu randurile mele si iesiti in societate caci izolarea de aceasta dauneaza grav mentalitatii voastre. Distractia nu are varsta si dupa un an de munca merita si organismul nostru clipe de relaxare chiar daca acestea consta in dans , putin spritz, un patinaj sau orice altceva ce face parte din catalogul destrabalarii in sensul bun al cuvantului.
Gata cu vorbele , sa trec la fapte. Am sa incerc mai jos sa va introduc putin in atmosfera revelionului de care aminteam, prin cateva fotografii si filmulete surprinse de reporterul acestui blog, la evenimentul respectiv.Inainte de a incepe sa postez imaginile, as dori sa multumesc pe aceasta cale celor ce detin pensiunea Vlahia din Moeciu de sus , locatie unde s-a desfasurat revelionul. Zilele urmatoare am sa postez un articol legat de pensiunea respectiva caci zona si oamenii care conduc afacerea fac ca Valea Prahovei sa treaca in plan secundar atunci cand alegi sa iti petreci o vacanta la munte. Prima data vreau sa ma informez si asupra tarifelor practicate de Vlahia , de posibilitatiile de distractie oferite de aceasta si de zona ce o inconjoara. Va promit ca nu veti regreta daca vizitati locatia respectiva caci eu deja am inceput sa visez la urmatoarea distractie ce va avea loc acolo.

START !
Pentru ca bradul este simbolul acestor sarbatori de iarna , am sa incep prin a posta o imagine surprinsa in casa unui prieten , si el participant la revelion.

Tot in casa acestuia am descoperit o adevarata colectie de bauturi fine !

Cativa dintre prieteni au participat si la o sedinta foto inainte de inceputul distractiei !


Ma opresc aici deocamdata . In articolele viitoare voi reveni cu alte imagini.

Lasă un răspuns

