La colindat. Ultima parte .

by

Cei mai buni afaceristi din lume sunt considerati somalezii. Chiar daca pare ireal , acesta e adevarul si va spun de ce;
Forţa navală a Uniunii Europene pentru combaterea pirateriei a anunţat azi că piraţii somalezi au capturat o navă cu un echipaj de opt membri, între care şi un român. Echipajul cargoului capturat este format dintr-un român şi şapte filipinezi şi că nava, cu proprietar german, transporta petrol din Grecia în Emiratele Arabe Unite.
În schimb, piraţii au eliberat marţi o altă navă, Marida Marguerite, cu un echipaj de 22 de persoane şi care fusese capturată în mai, tot în largul Omanului. Nava, un tanc chimic, a fost eliberată după plata unei răscumpărări de circa 5.5 milioane de dolari, a precizat un responsabil al Programului de asistenţă pentru transportatorii maritimi est-africani, cu sediul în Kenya.

Buna dimineata prieteni !
Fagaras ora 6.15 AM minus 10 grade celsius.

Ba’ da ce stire tare …! Bendeac a umblat in chilotii lui Bote ! Noroc ca am vazut si fotografia caci inclinam sa cred ca a mai trecut unul de partea cealalta a baricadei , adica a homalailor !

La colindatori ..da , la angajati sau fosti angajati …Ba !
Cam asta a fost lozinca lui Copos si a lui Becali de Craciun.Vila stelistului Gigi Becali din Pipera a fost asaltată de sute de colindători, care l-au aşteptat ore în şir în stradă pentru a-i aduce o urare în Ajunul Crăciunului. Gigi Becali a renunţat la circa 400 de milioane de lei vechi, pentru a-i mulţumi pe toţi colindătorii, pe care i-a primit rând pe rând în curtea casei din Pipera.Însă, la 400 km distanţă de vila somptuoasă a lui Becali, foştii angajaţi ai Avicola Iaşi abia au avut ce pune pe masă.

Salariaţii nu şi-au mai primit lefurile din decembrie 2009. Fiecare are de încasat între 10.000 şi 15.000 de lei.

Nici Copos nu este mai darnic.
Argeşeanca Maria Olti are 39 de ani şi este muncitor pe linia de bobinaj a fabricii de motoare electrice Ana Imep din Ştefăneşti, Argeş, patronată de George Copos.

Pentru că sărăcia nu i-a permis altceva, angajata lui Copos a pus pe masa de Crăciun o mâncare de cartofi.„Atât mi-am permis. Banii nu-mi ajung să duc un trai decent, ca să nu mai zic că în casă nu mi-am mai cumpărat nimic şi n-am mai zugrăvit de 20 de ani. N-am avut nici brad în casă. A cumpărat mama o crenguţă care a costat 5 lei, am rupt-o şi am pus o parte la uşă şi restul în casă”, spune Maria.

Grea viata de roman. Totusi sa revin la subiectul principal al acestui articol si sa postez ultimele fotografii din seara de ajun de la colindat.

Noaptea s-a incheiat cu un colind pentru JIJI Becali care are si la Fagaras sustinatori.

Si uite asa a mai trecut un an din noi , a fost si soare , a fost si nori dar important este ca am fost cu totii !

Lasă un răspuns

