La colindat !

by

Românii îşi pot alege soiurile de vin dorite cu ajutorul telefoanelor mobile după ce Vinvest şi Institutul Multimedia Româno – Elveţian au lansat sticlele de vin cu etichete „codate”, 31 de producători de vinuri fiind incluşi în acest proiect.
Astfel, cumpărătorul poate fotografia cu telefonul mobil eticheta produsului dorit şi apoi poate afla, accesând internetul, orice informaţie doreşte despre vinul respectiv, fie că este vorba despre felul de mâncare cu care se potriveşte sau despre temperatura la care trebuie servit.

Buna dimineata tuturor !
Fagaras 27 decembrie 2010. ora 9.30 AM . minus 3 grade celsius.

Cine este mai ghinionist isi petrece ziua de astazi incercand sa mai rotunjeasca veniturile sefului sau, iar cine este mai norocos adica asa cum sunt eu , isi petrece ziua in familie cu mici pauze din cauza unei partide de fotbal ce se va desfasura mai tarziu si la care sunt obligat sa particip caci am bagat mult in crapelnita in aceste zile.
Aaa , era sa uit , mai este cineva norocos! Nenea Ghita este cel mai norocos dintre noi caci se duce la munte unde se respira cel mai curat aer.

Aseara am participat alaturi de prietenul meu Laurentiu la o partida de scrabble dar cu foarte mic succes deoarece blonda mea a fost pe val si ne-a invins categoric pe amandoi. Noi masculii am ramas doar cu gustul foarte bun al unui vin de Recas care a curs din belsug in paharele noastre.

In aceasta dimineata voi continua publicarea pe blog a fotografiilor suprinse in noaptea de ajun , la colindat.

Urmatoarea gazda a fost domnisoara (sau doamna ) Anca !

Aici l-am intalnit si pe mos Craciun !

Binenteles ca am profitat de ocazie si ne-am fotografiat impreuna cu el.

Pana si mosu’ a ramas masca !

Si totusi , pana la urma l-am lasat pe mosu’ sa mearga si pe la altii caci avea sacul plin de daruri. Noi ne-am asezat la masa si am inceput sa colindam gazda.


Intr-un tarziu , ne-am luat la revedere de la gazda si de la ….mos craciun si am purces spre alta destinatie.

Daca atmosfera a fost calma si normala pana in momentul de fata , ei bine urmatoarea gazda a foat o surpriza extraordinara pentru noi toti deoarece prin modul in care ne-a primit , si prin comportamentul sau a facut ca sfanta seara de ajun sa fie si mai deosebita. In urmatorul episod care va fi ultimul din acest serial, va voi prezenta imagini si filmulete din ultima parte a noptii cand de altfel a fost si cel mai cool !
Ne revedem deseara pe blog de bloc .

Lasă un răspuns

