Un Craciun de vis . Prima parte.

by

Suntem un popor de petrecareti si mancaciosi , nu este o noutate ! In aceasta perioada din an , canalele de stiri parca si-au propus toate se difuzeze aceleasi informatii cum ca foarte multe persoane ajung la urgente datorita consumului excesiv de alimente si bauturi. Nimeni nu pomeneste de obiceiurile de craciun , despre colindele care se canta de sfanta sarbatoare ci doar de parcuri acvatice , de cluburi unde la mare cautare sunt craciunitele autohtone caci ma indoiesc ca daca sunt costumate asa sumar ele ar indura frigul din Laponia . Cum spuneam si in articolul de ieri , ma bucur nespus de mult ca familia mea impreuna cu cativa prieteni reusim sa pastram obiceiul romanesc de a colinda in seara de ajun . Mai jos am sa va prezint cateva imagini si poate si un filmulet , doua de la acest superb eveniment.
Incet , incet , se aduna gasca si primul care primeste colindatorii este domnisorul Laurentiu .


Vizibil emotionat ,Laurentiu s-a gatit la patru ace si si-a intampinat colindatorii asa cum se cuvine , adica , cu vinisor de Recas si cozonac !

Inca se mai faceau pregatiri caci trebuiau reglate bine corzile vocale pentru a nu dezamagii oamenii ce urmau sa-i colindam.

Iata si primul filmulet unde celebrul cantaret Nicu de la Fagaras impreuna cu sotia mea incearca sa intre in atmosfera de sarbatoare.

Incet , incet ,lumea a iesit din amorteala si au inceput cu totii sa cante. Mai jos am sa va prezint un alt filmulet . La un moment dat am avut un exces de zel si din pura curiozitate am vrut sa aflu ceva ce ma tot framanta de o buna bucata de vreme . Daca am aflat raspunsul la intrebarea mea ….o sa vedeti numai urmarind videoclipul urmator.

Acum ca am aflat raspunsul la intrebarea mea , am plecat mai departe si urmatoarea gazda a colindatorilor a fost chiar subsemnatul.

Cam atat pentru prima parte a acestui serial. Deseara sau maine dimineata voi publica urmatorul episod.

2 Răspunsuri to “Un Craciun de vis . Prima parte.”

  1. Dan Says:

    Salutare Cosmin …
    La multi ani !
    Dan&Brigitte&Sven si Marc

  2. cosmin Says:

    Saluuuuut si „la multi ani ‘! Ce surpriza placuta aparitia voastra pe acest blog! Va doresc un an nou fericit si plin de impliniri! Anul acesta am avut parte de niste sarbatori extraordinare care mi-au amintit de vremurile cand le petreceam impreuna cu voi ! Ce fain era ! Va mai astept aici pe blog de bloc !

Lasă un răspuns

