A sosit CRACIUNUL !

by

In seara asta mare , cu totii vom canta ….., va fi o sarbatoare , ce n-o putem uita !

Craciun fericit tuturor !
Ce versuri frumoase , ce seara magica de ajun , ce colinde frumoase am cantat , ce atmosfera de sfanta sarbatoare ! Nu am cuvinte sa va descriu prin ce emotii am trecut atunci cand un prieten bun a inceput sa cante o colinda seara trecuta gandindu-ma doar la faptul ca poate anul viitor voi fi departe de casa si nu voi avea posibilitatea sa mai traiesc aceste clipe minunate , printre putinele de altfel care ne-au mai ramas in viata noastra de roman.
Nu pot sa imi imaginez ca vremurile se schimba , nu pot sa cred ca exista persoane care prefera sa se uite la televizor in detrimentul petrecerii unei seri magice . Nu exista nicio explicatie dupa parerea mea din partea celor care nu iubesc seara de ajun , poate una dintre cele mai frumoase din tot anul. Din pacate OTVistii , HBOistii , PROtevistii castiga tot mai mult teren cu fiecare an ce trece si cei ce iubesc ritualul sfant al ajunului de Craciun cand orasul nostru ar trebui sa colcaie de colindatori , sunt tot mai putini. Eu ma pot considera o persoana super norocoasa impreuna cu familia mea deoarece alaturi de cativa prieteni incercam sa ducem traditia mai departe si an de an ne adunam pentru a canta colinde in casele celor ce au inimile deschise si impart cu noi bucuriile acestor clipe minunate.Astfel vrem sa transmitem si celor care din varii motive nu au putut participa la acest eveniment ,ca ne-am gandit si la ei si le-am dedicat si lor aceste minunate cantecele . Sa-i salut prin intermediul blogului si sa le urez un Craciun minunat cu speranta ca poate la anul nu vor mai lipsi .

Salutare imparate Sorin Ghisoiu , ne pare rau ca nu ai fost alaturi de noi . Nu stiu cum ai sarbatorit tu la mii de kilometri departare de casa dar ne gandeam ca fiind foarte aproape de celebra ferma din Dallas, poate ai ciocnit un pahar cu Sue Ellen,binenteles cu acceptul lui JR.

Salutare Ana Terbea ! Ti-am simtit lipsa , totusi avem speranta ca te vei reintoarce alaturi de noi ! Te pupam cu totii si iti dorim un an nou fericit !

Cred ca mi-ar trebui mult timp sa-i amintesc pe toti si nu as vrea sa se supere cineva pentru ca l-am omis. Asta e viata , nu putem fi toti in acelasi loc si in acelasi timp. Bine macar ca reusim sa ne mai intalnim atati cati suntem .

Deocamdata am sa va prezint fotografiile , filmuletele le-am pastrat pentru deseara sau maine dimineata.

Unii ne-au luat-o inainte si au inceput sa colinde mai devreme decat noi.

Din pacate , internetul nu functioneaza la parametri normali la ora cand postez acest articol astfel ca voi amana pentru cateva ore publicarea fotografiilor surprinse in noaptea de ajun .

In incheiere va prezint un personaj care a incercat sa faca concurenta corului de colindatori , si chiar a reusit in unele momente.
Ne reintalnim mai tarziu.

4 Răspunsuri to “A sosit CRACIUNUL !”

  1. Nico Says:

    Auguuuuuuri!!!Dau o cafea sa te refaci Cos si o bucatica de praji!Sper ca ati petrecut bine!

  2. cosmin Says:

    A fost superb , de fapt in cateva momente voi publica primele imagini de la acest eveniment.

  3. petre Says:

    cosminoi ai mai colindat pana dimineata????sti acum vro 3 ani cand nu mai stiam dimineata pe unde am colindat????:))))de la apa minerrrrreeala:))))

  4. cosmin Says:

    Daca mai ai rabdare , imediat ai sa vezi imagini de la acest eveniment.
    A fost super tare , am gustat multe soiuri de vin dar am rezistat cu brio caci trebuia sa fiu apt pana la sfarsit mai ales ca spre dimineata am fost sa colindam un om deosebit care an de an ne intampina intr-un mod care te face sa te simti ca la tine acasa.

Lasă un răspuns

