Au mai ramas 8 zile !

by

Un rocker ajunge dimineata acasa beat manga, si da peste mama sa in bucatarie.
− Mamaaaaaaaaa! Mi-e raaaaaauuuuu….
− Ce sa-ti dau dragul mamii ca sa-ti treaca?
− Pune-mi o manea, sa vars!

Buna dimineata !

Fagaras . ora 8.15 AM. -2grade celsius.

Astazi am hotarat ca e mai bine sa fac o pauza de la munca caci mai sunt doua zile si sarbatorim Craciunul , astfel cum e moda pe la noi , toata lumea in aceasta perioada face curatenie si mancare. Pentru ca si eu sunt roman nu pot sa fac exceptie de la regula si voi avea doua zile pline in care am sa incerc sa ma pregatesc cat pot eu de bine pentru a intampina cu mare bucurie „Nasterea Domnului „.
Mai tarziu am sa fac o plimbare prin oraselul nostru si cu aceasta ocazie vreau sa fac si niste poze pentru a le posta aici pe blog de bloc.

Cugetarea zilei.
Perseverenta
Sa nu descurajezi niciodata pe nimeni..care progreseaza continuu, indiferent cat de incet. Platon

METEO
23-12-2010, 6:00
IASI -1° C
GALATI 4° C
SUCEAVA 0° C
BRAILA 1° C
SLOBOZIA 0° C
BUC-FILARET 1° C
BUC-BANEASA -1° C
GIURGIU -3° C
DEVA 1° C
TIMISOARA 7° C
ORADEA 9° C
CONSTANTA 4° C
CRAIOVA 1° C
DR.TR.SEVERIN 1° C
ALBA IULIA
BRASOV -5° C
TG.MURES -0° C
CLUJ-NAPOCA -1° C
SATU MARE 5° C

Cursul valutar 22 – 12 – 2010
Dolar canadian 3.2180
Euro 4.2849
Lira sterlina 5.0464
Forint 1.5530
Leu moldovenesc 0.2690
Dolar american 3.2615
Gram aur 145.5711

Stirea zilei.
Ministrul francez al Afacerilor Europene nu exclude posibilitatea ca Romania sa adere la spatiul Schengen abia peste trei ani .

O zi buna va doresc. Ne reintalnim mai tarziu pe blog de bloc.

Lasă un răspuns

