Doi ani de blog !

by

Salut. In curand la aceasta adresa o sa gasiti informatii despre tot ce se intampla in blocul 8A si nu numai. Daca aveti fotografii sau vreti sa dezbatem subiecte despre blocul nostru va rog sa contactati administratorul pe adresa de messenger. Sper sa vizitati cat mai des acest blog. Va urez sa aveti un an nou mai bun decat cel care a trecut!!! La multi ani!

Buna seara prieteni !
Cu randurile de mai sus , acum cativa ani , imi incepeam aventura pe blog de bloc. A fost primul meu articol care l-am scris si iata ca au trecut doi ani de atunci. Daca la inceput abordam cu multa seriozitate subiectele , acum m-am facut mai porcusor (daca totul este de porc in tara noastra , sa fiu si eu in pas cu moda )si cateodata mai imi scapa cate o pasarica dar din fericire nu are cine sa ma amendeze caci nu exista un CNA al blogurilor.Singurii mei critici sunteti voi cei ce imi cititi articolele .

Pentru ca domnul Petre a devenit un rasfatat al acestui blog, mai jos am sa prezint o fotografie cu finul sau care in aceste zile se pregateste pentru intampinarea Craciunului.

Dragi copii din pacate s-ar putea sa aveti un soc puternic atunci cand veti deschide cutiile cu cadouri primite de la mosu’ ! O retea de magazine destul de renumita in patria noastra , a anuntat ca la comvins pe domnul Craciun sa cumpere maine carne tocata la un pret redus si astfel in loc de bomboane , cei mici o sa primeasca mititei . Of mosule , mosule ….multe belele pe capul tau !

La televiziunile din România se vorbeşte mai corect decât acum un an. Concluzia aparţine Consiliului Naţional al Audiovizualului, care monitorizează numărul de greşeli de exprimare în emisiunile televizate.
În cel mai recent raport, realizat în perioada 10 septembrie – 10 octombrie, cele mai multe greşeli au fost înregistrate de OTV, nu mai puţin de 84, urmat de B1 TV cu 58 de greşeli şi Realitatea TV cu 54.

Mai sunt cateva zile si cetele din Tara Fagarasului isi incep programul artistic. Pentru ca sunt persoane din localitatea Sambata de Jos care urmaresc acest blog , am sa public programul jocurilor si balurilor din acest sat care se vor desfasura la caminul cultural.
26 decembrie – joc – ora 17.00 – 20.00
27 decembrie – joc – ora 18.00 – 21.00
1 ianuarie – joc – ora 17.00 – 20.00
2 ianuarie – joc – ora 17.00 – 20.00
2 ianuarie – bal – ora 21.00 – 05.00
6 ianuarie – joc – ora 17.00 – 20.00
7 ianuarie – joc – ora 17.00 – 20.00

Pe maine !

Un răspuns to “Doi ani de blog !”

  1. petre Says:

    Cosminoi am si eu brad dar de plastic:)…..bine ca mi-ai aratat poza cu aujen ca nu l-am mai vazut de 4 luni:))))

Lasă un răspuns

