Pentru blonda ….dar nu de la drept !

by

Buna dimineata tuturor !
ora 5.30 AM
A inceput dinou sa ninga la Fagaras . Minus 9 grade celsius avem in termometre la aceasta ora.
Pentru ca am ramas dator sotiei mele cu un articol pe blog de bloc ,sper ca in dimineata aceasta internetul sa functioneze mai bine si sa reusesc sa postez si cateva fotografii .
Deci , dupa ce blondina mea ne-a rasfatat cu cateva tavi de pizza la cuptor, eu m-am revansat si am provocat-o la o plimbare in orasul nostru de unde va prezint niste imagini.

O zi buna va doresc. Ne revedem deseara pe blog de bloc .

2 Răspunsuri to “Pentru blonda ….dar nu de la drept !”

  1. lawrence Says:

    Te saluta Andrei, Mirela, Petrica si lawrence🙂

  2. cosmin Says:

    Numai pe blonda o salutati ? Ok, eu peste o ora ma duc la
    fotbal si dupa am sa beau o cana de vin fiert si pt
    voi !

Lasă un răspuns

