Poftiti la masa !

by

Preşedintele Traian Băsescu declarat, miercuri, că a trecut perioada comunistă când statul era ”tătucul tuturor”, iar într-un stat democratic cetăţeanul trebuie să fie responsabil pentru viaţa lui.’Ai o problemă? Noi, statul, noi, partidul, ţi-o rezolvăm’. Te duceai la partid, aduceţi-vă aminte, şi dacă te certai cu nevasta ajungeai la partid sau la sindicat”, a declarat Băsescu. Eu as completa spusele presedintelui si as aminti tuturor ca in acele vremuri cenusii de dinainte de 89 , femeia era cateodata tratata ca o sluga a barbatului. Aceasta trebuia sa fie faoarte priceputa la bucatarie si la facut curatenie prin casa caci altfel ramanea fata batrana .

Buna seara prieteni !

Cateodata te minunezi de norocul care s-a abatut asupra ta si deja incepi sa iti faci griji despre cat va tine acesta. Eu , cand m-am casatorit , nu am avut niste criterii dupa care m-am ghidat atunci cand mi-am ales persoana care sa imi fie alaturi mereu ci pur si simplu am lasat ca totul sa fie asa la intamplare. Din fericire am avut noroc caci sotia mea se pricepe la foarte multe lucruri astfel ca in scurt timp m-am minunat de bafta care am avut-o.
In general barbatii , isi aduc aminte cu drag de zilele cand mama lor le gatea tot felul de bunatati . Si eu eram unul dintre acestia pana am cunoscut-o pe „blondina mea ” care din cand in cand ma rasfata cu mancaruri deosebit de gustoase,……..ca la mama acasa !
„E cam de porc ” sa mananci in perioada aceasta pizza deoarece ne aflam in postul Craciunului si ar fi mai bine daca ne-am abtine de la astfel de mancaruri. Dupa ce am sa va arat imaginile de mai jos cu siguranta o sa ma intelegeti de ce am pacatuit si m-am infruptat din mancarea gatita de sotia mea.
Si totul a inceput astfel :


Pana aici …totul ok . Sa vedem ce marfa a iesit din cuptor dupa cateva minute.

Acum chiar nu inteleg de ce familia Comsit s-a dus pana la Roma ca sa manance o pizza cand aveau de urcat doar un etaj pentru a servi aceasta bunatate care ……paradoxal , nu este inventata de italieni. Ea a fost adusa in peninsula de niste indieni cu foarte multi ani in urma.
Bucatareasa mea va saluta pe toti cei ce vizitati blog de bloc si va ureaza sarbatori fericite !

Hai noroc !

Acum trebuie sa ma revansez fata de blonda mea si maine va voi prezenta un articol unde veti putea urmari imagini de la o plimbare pe strasse de Fagaras.

Noapte buna !

4 Răspunsuri to “Poftiti la masa !”

  1. Nico Says:

    Tot n-ati pus lift?🙂 Acum sa recunoastem ca au si macaronarii astia cateva lucruri bune cu care se pot mandri!Dar pentru pizza aia din poza as face rapid si drumul de intoarcere…mai ales ca e facuta de Simo!Simonei pana si grisul cu lapte ii iese fenomenal de bun!🙂 Pup-o din partea mea, ca tare imi e dor de ea!

  2. Nico Says:

    Poate ne povestesti si noua cum ai cunoscut-o pe sotia ta cea draga!Pun pariu ca si ea ar vrea sa citeasca un asemenea articol!🙂

  3. Cosmin Says:

    Pai asta a fost si motivul pt care nu am izolat fatada la bloc deoarece vroiam sa montam un lift.

  4. Cosmin Says:

    Deja am exagerat cu pozele de pe blog in care apare blonda ,daca as mai povesti si altele cred ca si-ar arata cornitele !

Lasă un răspuns

