Jos cu porcu ‘ !

by

Daca tot am hotarat ca totul este de porc in tara noastra atunci am zis ca poate nu ar strica o miscare in aer liber sa mai dam soricii jos de pe noi.

Buna seara prieteni !

Se pare ca anul acesta vom avea parte de mai multa zapada decat in mod obisnuit un lucru de altfel destul de imbucurator pentru iubitorii sporturilor de iarna. Binenteles ca si fotbalul l-am numit ca facand parte din peisajul invernal astfel ca ieri am purces spre campul de joc amenajat de curand aproape de strada Trandafirilor din Fagaras impreuna cu niste amici.
Mai jos am sa va ofer cateva imagini de la acest eveniment insotite de comentarii care mai de care mai colorate.

Pentru ca fiecare vedeta are un statut aparte , la fel m-am gandit si eu ca domnului „Radu muzicantu ” sa ii ofer locul intai pe grila de start al purpuriului fotografic.
Intzolit ca un adevarat luptator , acesta a executat primele miscari de incalzire nu inainte de a se prezenta pe scena pentru poza de album. Si daca nu ati consultat pana acum un doctor de piele , cu siguranta veti avea ocazia sa faceti acest lucru dupa ce participati la un meci de fotbal in compania lui. Bravo Radule , fi tare in ….ciocan !

Printre coechipierii lui Radu am descoperit un nou talent fagarasean care din spusele unora se pricepe foarte bine la batut covoare. Pe parcursul meciului el a fost apelat cu expresii ca … ” puscarie , director de paie” ..etc . Chiar daca mananca foarte mult (nervii antrenorului sau in persoana lui Marian Chiric) , nu reuseste sa se ingrase deloc si daca ar putea chiar si aerul ar protesta atunci cand intra in contact cu el deoarece l-ar rani cu oasele sale ascutite.

La incalzire.In prim planul imaginii de mai jos …Dodel , portarul nostru care zboara din bara in bara dupa sapun !

O parte dintre coechipierii mei.

Iata si haiducii !

Binenteles ca nu putea sa lipseasca din album, fotograful de serviciu.

In minutul 90 scorul era favorabil echipei mele care conducea cu 4-O. Atunci s-a produs un scurt circiut caci in trei minute am luat patru goluri. Cineva din echipa adversa a umblat la jucatorii nostri deoarece doi dintre coechipierii mei au avut ratari monumentale intr-o singura faza si totul a culminat cu balbaiala lui Dodel care lipsit de experienta a incercat sa culeaga un balon in loc sa il respinga in afara terenului. Pana la urma am aflat ce s-a intamplat. Fiica capitanului echipei adverse isi aniversa ziua de nastere, astfel colegii mei nu au vrut sa ii strice buna dispozitie acestuia. Oricum la repriza a treia i-am infrant categoric.
De curand l-am cooptat in staful tehnic si pe fostul mare portar al Nitramoniei Fagaras din anii nouazeci in persoana domnului Marius Ganga care cu sfaturile si cu experienta sa speram ca il va transforma pe Dodel al nostru intr-un adevarat Oliver Kahn de Romania.

Maine va fi revansa meciului de sambata astfel ca sper ca sa va prezint zilele urmatoare imagini de la acest duel sportiv. Ne reintalnim maine seara pe blog de bloc !

2 Răspunsuri to “Jos cu porcu ‘ !”

  1. petre Says:

    Cosminoi cam putini ati ramas la fotbal….lasa ca vine vara si iar jucati 10 pe 10:))..sper sa mai am si eu loc sa-l batem pe profesorul Marian :)))..oricum fain la crajma cu un vin fiert oaiiiiiii

  2. cosmin Says:

    Petrica,am avut 6 insi convocati la lotul national si din acest motiv am fost doar 10 gagici ! S-a cam zgarcit simoma juncu la spatiu cand a proiectat terenurile si cam 6-6 e idealul .Am jucat si in nocturna si e fain. Oricum vinul fiert a fost mortal, ti-a placut ,nu ? Iar te-am lovit la sentiment ! Azi e partea a doua si sper ca Marian sa inteleaga ca nu mai putem face concesii !

Lasă un răspuns

