Vecina , draga vecina !

by


Am impresia cateodata ca traim ultimele clipe pe acest pamant. Daca ieri iti inghetau barbatiile din cauza frigului de afara , astazi in schimb am crezut ca vor rasari ghioceii si va veni primavara. Cred ca aceasta fluctuatie de temperatura a afectat foarte mult si creierul piticului de la palatul Victoria caci oamenii astia amarati carora abia le mai ajung banii pentru medicamente , au primit o grea lovitura din partea micutului geniu prin taxa de sanatate care trebuie sa o verse in bugetul statului pentru ca au indraznit sa aiba o pensie mai mare de 740 de lei. Eu zic ca pensionarii trebuie sa se bucure ca primesc si acesti bani deoarece noi cei mai tineri cine stie daca mai apucam sa ii luam caci tot astazi si tot micutul geniu a stabilit varsta de pensionare la 65 de ani pentru barbati si 63 de ani pentru femei. „Canci ” ( era sa zic cazzo )vedeti voi domnilor guvernanti bani de la mine pentru contributia la fondul pensilor.

Buna seara prieteni !
Un inceput de saptamana nemaipomenit pentru oamenii simpli din tara aceasta oferit de sleahta aia de la Bucuresti. Stati putin caci sigur o sa imi reprosati ca i-am votat si asta merit s-au meritam. Eu nu am participat la vot dar oricum indiferent daca voi i-ati votat pe cei ce ne conduc acum s-au pe cei din opozitie , tot balamucul asta era caci nu mai sunt bani si de unde sa mai suga si ei daca nu din buzunarul nostru ?!

Si , ca o resemnare , am dat o fuga pana la vecina sa vad ea daca simte criza !
Am nimerit la fix caci nu era „in criza” si am tras o poveste insotita si de o berica !
Pana si Roko a fost cuminte si nu a latrat cand am intrat pe teritoriul lui.

Se redeschide hotelul de gheata de la Balea numai ca deja au fost inchiriate toate camerele in perioada sarbatorilor de iarna.

Pe curand !

Lasă un răspuns

