Buna dimineata „Mos Nicolae , Buna dimineata romani din Fagaras si de pretutindeni !

by


Fagaras-ora 9.30 , cer senin cu minus 5 grade in termometre.

Saracu ‘ mosul nostru …, cred ca a inghetat bocna caci noaptea trecuta a fost frig tare pe meleagurile noastre.
In fiecare an de mos Nicolae imi aduc aminte de o intamplare hazlie de pe vremea cand inca aveam dinti de lapte. Tocmai reusisem sa ne mutam de la tara la oras si parintii mei sarbatoreau evenimentul impreuna cu niste vecini de bloc. Eu , impreuna cu niste copii ma aflam in balconul apartamentului unde locuiam si la un moment dat l-am zarit pe mos Nicolae trecand pe strada in viteza , probabil avea multe cadouri de impartit si timpul era foarte scurt. La un moment dat un coleg de joaca ia pus o intrebare destul de impertinenta mosului si acesta chiar daca era grabit a avut puterea sa ne raspunda .
-Ce ne aduce mosul noua ? (noi eram dezamagiti de faptul ca mosul nu venea odata si la noi ) .Imediat a venit si raspunsul , unul neasteptat !
-De sub puta , doua oua !
Imi cer scuze daca am vorbit prostioare dar chiar asa s-a intamplat. De atunci si pana in zilele noastre nu am mai avut curaj sa il interpelez pe mosu si m-am multumit cu ce imi aducea el .
Citeam undeva pe net ca majoritatea copiilor din zilele noastre asteapta altfel de cadouri fata de cele de pe vremea copilariei noastre si astfel si mosul nostru trebuie sa se adapteze vremurilor si sa bage mana mai adanc in buzunar caci in locul dulciurilor, sosetelor, manusilor, caciulior, fularelor , el umple ghetutele celor mici cu electronice care mai de care mai sofisticate. Eu am pastrat traditia si l-am rugat sa ne aduca doar cateva dulciuri dar fara nuia caci am fost cuminti .

De astfel de momente trebuie sa ne bucuram noi oamenii , si nu trebuie sa uitam ca daca suntem sanatosi restul sunt simple banalitati . Poate ar trebui sa fim mai buni unii cu altii si sa intelegem ca perfectiune nu exista in rasa umana caci altfel ar fi totul o monotonie continua. As dori sa imi impartasiti si voi prin intermediul blogului , ce cadouri ati primit de la mosu ‘ caci sunt curios daca este diferenta intre Mos Nicolae romanesc si cel din alte tari.
Astazi va fi o zi plina pe blog de bloc deoarece aici veti gasi foarte multe articole care sper sa va incante si sa va faca sa le lecturati cu placere.
Nu in ultimul rand sa urez un calduros la multi ani tuturor celor care poarta numele mosului ! Ne reintalnim peste putin timp !

Lasă un răspuns

