S-au aprins luminile !

by

Asta seara s-au aprins in sfarsit luminile care impodobesc strazile orasului nostru.
Am participat si eu la ceremonia din centrul urbei noastre unde primarul Sorin Manduc a apasat pe intrerupatorul care a facut ca orasul sa imbrace haine de sarbatoare. Am descoperit si oameni care nu erau multumiti de impodobirea brazilor si a strazilor deoarece acestia se asteptau ca Fagarasul sa semene cu Las Vegas. Niciodata nu poti sa ii impaci pe toti si eu zic ca este bine ce s-a realizat mai ales pentru vremurile care le traim. Oricum „Cetatea Fagarasului” arata superb si tin sa ii felicit pe cei care au muncit la impodobirea acesteia.
Dupa aprinderea beculetelor pe scena amplasata vis a vis de primarie s-a desfasurat un spectacol de teatru pentru cei mici. Mult asteptatul patinoar va fi inaugurat in data de 10 decembrie. Totusi acesta nu va fi unul de dimensiuni foarte mari ci unul destinat doar pentru ]copii. Este bine si asa , pentru noi cei mai mari conteaza sa fim sanatosi si voiosi , sa ii putem duce pe cei mici in aceste locuri minunate.

In drum spre casa am descoperit pe un trotuar ,figurine de zapada realizate de niste copii talentati.
Am amanat pentru ziua de maine publicarea articolului dedicat romanilor de peste hotare . Ne reintalnim dimineata pe blog de bloc !

2 Răspunsuri to “S-au aprins luminile !”

  1. petre Says:

    am venit de la antrenament si direct pe blogu tau am intrat sa vad surpriza dar tu…..esti lenes:)))))

  2. cosmin Says:

    Petre , ai putintica rabdare ca astazi sigur am sa public articolul care-l astepti. Aseara se pare ca toata lumea din Fagaras a navigat pe net caci practic nu am reusit sa fac nimic pe blog. Abia intr-un tarziu cand unii s-au mai dus la somn a inceput sa functioneze internetul mai bine si am publicat articolul despre aprinderea luminilor in Fagaras.
    Acum nu stiu daca te va incanta foarte mult ce vei vedea in articolul care il astepti , eu am vrut doar sa te mai alint putintel , sa nu iti fie asa tare dor de casa !

Lasă un răspuns

