Base , nu cumva trebuia sa fi tu Mesia si ai incurcat borcanele ?

by

Baba Vanga, pe numele real Vangelia Gushterova, a fost o celebră clarvăzătoare din Bulgaria. Ultima ei previziune, inainte de a muri, in 1996, s-a referit la Romania.
în România va veni cel promis lumii. Se va bucura întregul Pământ de naşterea lui. Dumnezeu îl va ocroti într-un loc, departe de locul unde se odihnesc străbunii lui, până când va veni ceasul său. Cu puterea de Sus va fi dăruit. Pământul, Apa, Focul îi vor veni în ajutor. O dată cu venirea lui în această lume, tot ceea ce este construit pe minciună se va nărui. Toate acestea se vor petrece în anul 2005. El va fi piatra de temelie pentru omenire. Primii care îl vor recunoaşte vor fi cei din poporul său, poporul din care el a ieşit. Drept răsplată, el va aduce acest popor pe cea mai înaltă culme a desăvârşirii, din întreaga lume. Acest popor va deveni o adevărată pildă pentru toate popoarele pământului. El nu va veni cu un cal viu, ci cu un cal din fier, pe care singur îl va mânui”.

Buna dimineata prieteni !
Fagaras-ora 8 AM. -4 grade ,cer variabil.
Baba asta din Bulgaria cred ca a fost membra in PD-L numai ca alesul sau a facut pe invers ce a prezis ea. Iata si dovada ca lucrurile merg prost si acum dupa citiva ani de guvernare pedelista. (Nu ca ar fi fost mai bine inainte ).

Preturile alimentelor te lasa masca uneori.

In alta ordine de idei ,daca domnul presedinte si-a revizuit sloganul cu care a castigat alegerile si a trecut de la „sa traiti bine ” ….la „sa munciti bine ca sa traiti bine ” , eu as recomanda persoanelor care nu beneficiaza de un loc de munca sa se apuce de confectionat maturi si coase caci suntem o tara a gunoaielor si a buruienilor.

In speranta unui trai mai bun ,avem tot dreptul sa visam !

Si pentru ca suntem un popor de mancaciosi am hotarat impreuna cu colegul meu de munca sa protestam intr-un mod inedit fata de conditiile de viata oferite de guvernantii nostri. Am servit masa pe stil american.

Duminica placuta va doresc.

4 Răspunsuri to “Base , nu cumva trebuia sa fi tu Mesia si ai incurcat borcanele ?”

  1. petre Says:

    Cosminoiule cum poti scrie la 8 dimineata:))).sau iti vin ideile noaptea….probabil le visezi

  2. cosmin Says:

    Ba Petrica, mi se trezeste inteligenta la ora asta si sunt nevoit sa ma trezesc si eu , astfel creierul incepe sa se repuna in functiune si astfel imi vin ideile !

  3. Aurora Vija Says:

    Cosmine de cand ai publicat fotografiile m-am tot gandit la cine sunteti in curte.Azi am descoperit.Sa auzim de bine!

  4. Cosmin Says:

    Rora,nu ti-a luat cam mult pana sa descoperi ? Tu care esti o adevarata enciclopedie!

Lasă un răspuns

