Pocait sau practicant ?!

by

Zilele acestea a revenit in actualitate un subiect care cred ca l-am mai discutat pe blog de bloc. Ce inseamna pocainta ? Cred ca daca as cauta pe internet s-au in cartile de religie cu siguranta as gasi foarte multe raspunsuri. Pentru ca sunt o persoana care in sinea mea cred foarte mult in Dumnezeu si nimeni niciodata nu va putea sa imi schimbe acesta comvingere , ma simt dator si sa dau o explicatie din punctul meu de vedere celor care interpreteaza gresit epresia „a te pocai ” !

Buna seara prieteni !

O extraordinara , nemaipomenita si nemaintalnita stire publicata de ziarele centrale saptamana trecuta ne informa ca solistul vocal de la trupa Proconsul s-a ……s-a pocait !Ca sa fiu mai explicit acesta a trecut de la ortodoxie la evanghelism. Iata si declaratia acestuia aparuta in presa :
Este adevarat, m-am pocait si botezat aproximativ acum 7 luni, impreuna cu sotia mea Loredana si Dida Dragan, in Biserica Riul Vietii de catre Pastorul Razvan Mihailescu, un om ales. Dragos – chitara si Robert – clape impreuna cu sotiile lor, s-au intors la Domnul acum 5 ani. Poate va intrebati de ce nu am facut-o si eu tot atunci, dar sunt sigur ca acesta a fost timpul meu, dupa cum stim cu totii, bunul Dumnezeu are plan cu fiecare si dupa cum spune CUVANTUL in Eclesiastul 3.11 `orice lucru Domnul il face frumos la vremea lui`, a marturisit Bodo intr-un interviu.

In urma cu cativa ani am cerut si eu niste explicatii unui preot despre cuvantul pocainta si acesta mi-a spus urmatoarele;
A te pocai inseamna ati dedica viata lui Dumnezeu traind tot timpul in post si rugaciune. Doar calugarii care isi duc traiul pe la manastirile din munti reusesc acest lucru dar si acestia mai fac unele exceptii caci este foarte aspru regimul impus de biserica. As vrea sa vad si eu cine isi da toata averea la saraci dupa care sa traiasca doar in slujba Domnului. Pe vremuri oamenii erau cu mai multa frica de Dumnezeu dar in zilele noastre este foarte dificil sa te pocaiesti , nu ca nu ai putea dar tentatiile sunt foarte mari si e greu sa renunti la o viata moderna si sa treci la una simpla .
Eu nu am nimic cu domnul Bodo de la Proconsul , nu este vina lui ca s-a scris foarte mult despre alegerea facuta de el dar dupa parerea mea este practicant al unui alt curent religios decat cel ortodox nicidecum o persoana care s-a pocait.Este alegerea lui cu toate ca eu nu sunt de acord cu schimbarea religiei cu care te nasti .
Asa inteleg eu expresia „a te pocai ” care multa lume o foloseste eronat in multe situatii.

Sa revin la oile noastre si sa va informez ca politia din Fagaras s-a ocupat foarte serios de controlul in trafic in ultimele zile. Acestia au impanzit Tara Fagarasului si munca lor „a dat roade ” deoarece au surprins in trafic foarte multe persoane in stare de ebrietate . Sa amintesc ca noul cod rutier vine cu o modificare care va da multa bataie de cap celor care conduc in stare de ebrietate. Acestia pe langa ca li se vor intocmi dosar penal ,vor pierde si dreptul de a sofa si doar dupa un an de la savarsirea infractiunii au dreptul sa mai dea examen pentru redobandirea permisului de conducator auto.

Chiar ma gandeam zilele trecute oare cum supravietuiesc haitele de caini din orasul nostru deoarece dupa ce mai multe persoane au ajuns la spital cu rani grave provocate de aceste patrupede care umbla nestingherite pe strazi , ma indoiesc ca mai sunt oameni care le da o bucatica de mancare . Si pentru ca animalul se adapteaza mai usor decat omul la conditiile de viata oferite de mama natura iata si explicatia pentru supravietuirea lor.

Zilele acestea voi inaugura o rubrica cu ajutorul careia doresc sa impartasesc celor interesati cateva din tainele meseriei mele care o practic de peste 16 ani.

O seara buna va doresc !

2 Răspunsuri to “Pocait sau practicant ?!”

  1. Lucian Nistor Gramada Says:

    COSMIN MA ONOREAZA OFERTA DE A SCRIE UN ARTICOL PE BLOGUL TAU,DAR AS DORI SA IMI PROPUI UN SUBIECT.TEORETIC IN WEEK-END AJUNG LA FAGARAS SI MI-AR FACE O DEOSEBITA PLACERE SA IESIM LA O CAFEA, SUNT CONVINS CA AVEM MULTE SA NE POVESTIM.

  2. cosmin Says:

    Ori ce doresti tu poti sa scri ,doar trebuie sa imi trimiti articolul pe grozavii@yahoo.it.

Lasă un răspuns

