Povesti pescaresti de duminica !

by


Fagaras -ora 8. Trei grade avem in termometre la aceasta ora si un cer noros deasupra orasului nostru.

Se spune despre pescari si vanatori ca sunt cei mai mari mincinosi . Adevarul ca de la un pestisor de o schioapa, atunci cand povesteste un impatimit al pescuitului ca la prins in undita sa, acesta creste si ajunge pana la un monstru marin la sfarsitul discursului. Cu toate aceastea cele mai frumoase anecdote se spun de catre oamenii care isi petrec timpul liber pe malul apei .
Zilele acestea un fagarasean a avut bafta sa prinda cu undita un frumos exemplar de stiuca . Cu ajutorul domnisoarei Diana Lepsa am intrat si eu in posesia a catorva fotografii cu norocosul pescar si pestele sau.

Mda, frumoase fotografii ! In alta ordine de idei va informez ca intr-o zi ca cea de astazi de-a lungul vremii am consemnat cateva evenimente ;

1999 – A murit ziaristul sportiv Ioan Chirila, autor al cartilor: „Nadia”, „Lucescu si dragul sau fotbal”).
1933 – Ion Mihalache devine presedinte al Partidului National Taranesc in urma demisiei lui Al. Vaida-Voievod. In 1947, refuzand colaborarea cu bolsevicii, a fost arestat. A murit in inchisoare, in anul 1963.
2002 – S-a desfasurat, la Praga, summit-ul Nato; Romania, Bulgaria, Slovenia, Slovacia, Letonia, Lituania, Estonia au primit invitatia oficiala de a adera la Alianta Nord-Atlantica.

Aseara , in drum spre casa mi-am facut cativa prieteni de care cu greu m-am despartit findca acestia erau foarte sinceri si draguti. Le promit ca am sa fac tot posibilul sa ma reintalnesc cu ei cat de curand.

Duminica placuta va doresc !

4 Răspunsuri to “Povesti pescaresti de duminica !”

  1. petre Says:

    Cosminoiule trebuia sa faci poze la pestii ce i-am prins cu Eugen!!sa vezi capturi:)))))

  2. Cosmin Says:

    Petrica nu mai aburi ! Eu am o vorba …,”fapte ca de vorbe sunt satul !

  3. lawrencesoft Says:

    Cosminoi, mai sunt cateii pe la bloc pe acolo ? Sunt frumosi, parinti campioni ? Nu luam unul la Sambata ?

  4. cosmin Says:

    Toti cateii sunt campioni Laurentiule , asa se nasc ei , niste luptatori adevarati !

Lasă un răspuns

