Poveste de dragoste !

by

Ne cunosteam de mult timp si nici unul dintre noi nu credea ca totusi ar putea fi ceva intre noi. Eram buni prieteni, pana intr-o zi, cand el si-a luat inima in dinti si mi-a trimis cateva mesaje prin care imi cerea sa fiu prietena lui. La inceput nu l-am crezut, dar apoi mi-am dat seama ca vorbeste serios. Din ………..suntem impreuna si ne iubim enorm. Nu suntem genul de oameni care sa arunce cu „te iubesc„in stanga si in dreapta, asa ca ne-am spus-o doar atunci cand am simtit-o. Ne iubim enorm de mult si ne incapatanam sa fim impreuna toata viata. Doar atat vroiam sa va spun, sa incercati sa va gasiti sufletul pereche, si sa va incapatanati sa il tineti cat mai aproape de voi. Dragostea este cel mai minunat sentiment din viata unui om, nu lasati clipele grele sa darame ceea ce aveti.
Luptati pentru ceea ce iubiti.
Te iubesc enorm de mult,Cristi, tu esti dragostea mea si tu vei fi mereu cea mai importanta persoana din viata mea.

Zece ani de casnicie nu sunt multi dar stresul si alergatura zilnica dupa un trai mai bun de multe ori isi pun amprenta pe aspectul fizic a multora dintre noi. Nu acest lucru se intampla si cu cei doi indragostiti din imaginea de mai sus care la sfarsitul saptamanii trecute au organizat o petrecere la care am fost onorat sa particp si eu impreuna cu cativa prieteni.
Si pentru ca Al Bano (Cristi ) este un artist desavarsit atat la propriu cat si la figurat totul a fost organizat ca la carte .
Seara a inceput cum nu se putea mai haios deoarece cadoul pregatit de noi pentru sarbatoriti a fost unul pe masura .

Totul este bine cat se termina cu bine. Pana la urma cadoul nostru nu a avut de suferit de pe urma transportului si a ajuns cu bine la destinatie.

Si muzica a fost pe masura evenimentului astfel ca toata lumea s-a distrat ca-n povesti . Aproape ca ne-a prins rasaritul soarelui pe ringul de dans.

Pentru a participa la acest eveniment unii au venit de peste mari si tari drept dovada ca prietenul la nevoie se cunoaste !

A fost o seara de neuitat . Multumim sarbatoritilor pentru ca ne-au invitat la acest moment fericit din viata lor. Revederea cu cei dragi este totdeauna un moment emotionant din toate punctele de vedere. Nu ne ramane decat sa speram ca si in viitor ne vom reintalni la astfel de evenimente .

4 Răspunsuri to “Poveste de dragoste !”

  1. Nico Says:

    Le uram si noi multi ani fericiti si de acum incolo si multa sanatate!Frumoase poze,se vede ca v-ati distrat pe cinste!Pacat ca n-am fost si noi pe aproape…

  2. lawrence Says:

    Foarte frumoase pozele. Sa traiasca toata lumea. Trupa asta mi-a adus aminte de serile de Craciun.

  3. cosmin Says:

    Liliecilor mai mereu lipsiti de la astfel de evenimente! Catzaua voastra !

  4. cosmin Says:

    Mda. Sa speram ca traditia se va duce mai departe si de Craciun ne vom reintalni dinou !

Lasă un răspuns

