Banii aduc…maciuci !

by

De multe ori prefer sa nu navighez pe internet pentru a culege tot felul de informatii pentru ca nu de putine ori descopar niste chestii care ma dezgusta foarte mult. Astazi a mai avut loc un episod din serialul „baietii gaozari ” si sunt tare curios fetitele acelea frumoase din primele randuri de la concerte care isi rup hainele si lesina atunci cand isi vad idolii pe scena , cum vor reactiona dupa ce au aflat despre noile inclinatii sexuale ale celebrului Ricky Martin .Iata mesajul acestuia catre fanii sai ;
Cântăreţului portorican Ricky Martin nu i-a fost deloc uşor să recunoască faptul că este homosexual. Artistul a declarat că, imediat cum a făcut public acest lucru, a izbucnit în plâns.

Ricky Martin a povestit că s-a simţit copleşit de emoţii după ce a pus capăt speculaţiilor despre sexualitatea sa printr-un post pe Twitter.
„Când mi-am dat seama că am dat send mesajului, am respirat uşurat. Eram singur la birou. Asistentul meu a ieşit şi am început să plâng. Plângeam ca un copil”, a declarat cântăreţul.
Artistul spune că a făcut publică orientarea sa sexuală de dragul celor doi băieţi gemeni pe care îi are cu o mamă surogat.
„Când îi luam în braţe mă gândeam: ‘Ce fac, îi învăţ să mintă?’. M-am uitat la ei şi am decis să spun adevărul”, a povestit Ricky Martin.

Buna seara prieteni !
Mi-au dat lacrimile dupa ce am mai parcurs mesajul de mai sus inca odata. Glumeam ….numai ca devine o chestie serioasa cu artistii astia care nu mai stiu ce sa faca cu banii atunci cand au prea multi. Cand ma gandesc ca un George Michael sau un Elton John au aceleasi inclinatii sexuale incep sa cred ca banii nu aduc fericire ci ….maciuci ! Asadar , feriti-va de a strange averi daca nu vreti sa cunoasteti cealalta latura a sexualitatii.

In fiecare an pe 31 octombrie ne-am obisnuit sa sarbatorim Halloweenul .Numele provine din limba engleză, de la expresia All Hallows’ Even, numele sărbătorii creștine a tuturor sfinților, sărbătoare cu care Halloweenul a devenit asociat în țările unde predomină creștinismul occidental — catolic și protestant, deoarece în aceste culte creștine, ziua tuturor sfinților este sărbătorită pe 1 noiembrie. Specific pentru Halloween este dovleacul sculptat, care reprezintă Lanterna lui Jack. Cu ocazia acestei sărbători, copiii se maschează în vrăjitori, mumii sau alte personaje și colindă pe la case întrebând „Trick or Treat?” (Păcăleală sau dulciuri?), ca o amenințare că dacă nu li se dau dulciuri, persoanei colindate i se va juca o farsă. În alte țări, Halloween este serbat prin parade și carnavaluri.

De Halloween oamenii incep sa adopte modelul american, acela de a purta in seara de 31 a lunii octombrie un costum infricosator si de a colinda pentru a obtine dulciuri, folosind celebra fraza „Trick or treat!”

Asa , ia sa vedem ce evenimente mai importante au avut loc intr-o zi de 2 noiembrie 2010.
1854- A murit Anton Pann, cântăreţ bisericesc, poet, compozitor, muzicolog şi culegător de folclor. A scris muzica pentru imnul Revoluţiei de la 1848, “ Deşteaptă-te, române ”, astăzi imnul naţional al României (“Poezii deosebite sau Cântece de lume”, “Nezdrăvănile lui Nastratin Hogea”, “Povestea vorbii”) (n.1796).

1784 – A izbucnit marea răscoală ţărănească condusă de Horea, Cloşca şi Crişan.

Ne revedem maine pe blog de bloc !

2 Răspunsuri to “Banii aduc…maciuci !”

  1. Lucian Nistor Gramada Says:

    Banc: Elton John fata in fata cu Sf. Petru la poarta Raiului.Sf. Petru:Elton pentru ca ai asa o voce deosebita cu care ne-ai incantat zeci de ani Seful meu si cu al Negru te vor lasa sa alegi. Unde vrei sus sau jos? Elton John raspunde: O data sus si de doua ori jos !!!

  2. Diana Lepsa Says:

    Made by me!!

Lasă un răspuns

