Romania lui 2010 !

by

Asa va trebuie daca i-ati votat ! Acum suferiti ca nu aveti ce face !
Aceste propozitii se gasesc pe buzele a 99 % dintre romanii care populeaza tara noastra. Nimeni nu a votat pe nimeni in momentul cand se vorbeste despre asumarea unor greseli .
PDL-isti , PNL-isti dar mai ales PSD-isti toti par a fi o apa si un pamant doar unii nu inteleg ca niciodata Romania nu va mai fi ce a fost prin anii 1935-1940 cand se pare ca s-a derulat singura perioada mai buna din punct de vedere al traiului populatiei.
S-a terminat si cu sloganul „ne-ati furat revolutia ” caci acum pe nimeni nu mai intereseaza acest lucru. Baronii din PSD sufera dupa traiul de altadata cand faceau ce vroiau in tarisoara noastra. Multi ani au guvernat aceasta tara dar in urma lor nu a ramas decat un Bombonel , o matusa Tamara , un Vanghelie care nu are vreo treaba cu vocabularul limbii romane , un fost ministru de externe care s-a trezit in mijlocul noptii presedinte dar dupa ce a primit o scaltoafa peste cap si-a revenit din vis, si multi altii care acum vor sa ne dea lectii de moralitate iesind pe toate posturile tv si oferind solutii pentru redresarea economiei .Vor pleca si PDL-istii caci si ei si-au dovedit incapacitatea de a face ceva bun pentru aceasta tara numai ca deocamdata sunt de neclintit , asta si din cauza slabiciunii de care dau dovada cei aflati in opozitie. Numai ” Base ” are de castigat din toate bataliile politice caci el ,precum pisica , mereu cade in picioare. O sa vedeti ca dupa ce el va pleca de la Cotroceni va fi o mare plictiseala , pana si cucuvelele vor dormi !
Deocamdata avem guvern si vom vedea ce va mai fi.

In seara aceasta voi vorbi in cateva randuri despre orasul nostru . Am primit multe cereri mai ales din partea celor care sunt peste mari si tari , de a prezenta cat mai multe informatii despre urbea noastra. Astfel , zilele trecute am dat o tura pe strazile localitatii si am surprins cateva cadre pentru blog de bloc.

Pe vremuri Ceausiste cand industria era in floare la Fagaras autogara situata linga blocurile turn din zona Garii era plina de autobuze care transportau navestistii in mai toate satele si comunele din zona. Acum nu mai exista nimic si cineva a avut ideea de a achizitiona spatiul si al transforma intr-unul comercial. Aici a luat nastere unul dintre cele mai mari depozite pentru materiale de constructii din municipiu.

Si daca avem o catedrala care este mai mult decat impunatoare de ce sa nu avem si un sediu al protopopiatului la fel de imens .

Unul dintre cele mai vechi magazine din Fagaras este cel din imaginea de mai jos situat la cativa zeci de metri de blocurile din cartierul Vasile Alecsandri.

Cu 15 euro puteti achizitiona o camera la pensiunea ROATA .

Se lucreaza intens si la estetica blocurilor situate pe soseaua care taie orasul in doua.

Casa de cultura .

Catedrala in zi de sarbatoare .(Sf.Dumitru)

Imagini din zona centrala.


Case noi in vremuri de criza.

Toamna pe ulita .

Atat cat am putut si cat mi-a permis timpul am reusit sa va ofer aceste cadre.
La final asa cum am facut-o de fiecare data cand o persoana a intrat pentru prima data pe blog de bloc sa il salut si pe Radu Gramada care mi-a facut o declaratie de iubire prin comentariul sau de la ultimul articol de pe blog de bloc. Radule …., usurel ca sare Simona pe tine si apai sa vezi !

15 Răspunsuri to “Romania lui 2010 !”

  1. Lucian Nistor Gramada Says:

    Sa-i confunzi pe fratii Klitschko mai inteleg, chiar si pe fratii Jackson.Dar sa-i confunzi pe fratii Gramada asta chiar ca e surprinzator. Te salut inca odata cu aceasi simpatie Lucian G. !!!

  2. cosmin Says:

    Ieri eram sub semnul motiunii! Oricum surpriza e si mai mare prin aparitia ta pe blog de bloc deci, bun venit! Pentru greseala care am facut-o am sa ma revansez deseara pe blog de bloc cand iti voi dedica o melodie !

  3. lawrence Says:

    Chiar, mare eroare a comis Cosmin. Pana si eu m-am prins despre cine e vorba. Si pe Luci il mai stiu chiar asa un pic, de cand era coleg de clasa cu Vio🙂

  4. mirela Says:

    lau, ai de grija , atat iti spun, din surse sigure stiu ca domnul lucian gramada inca din frageda pruncie iti poarta pica!

  5. cosmin Says:

    Astazi e ziua asumarilor astfel daca guvernul isi asuma legea educatiei mi-am asumat si eu greseala de ieri .Oricum am sa ma revansez in seara aceasta. Totusi poate pana atunci poate ne lamureste LUCIAN (era sa zic iubitul meu) de ce poarta pica pe Laurentiu. V-ati furat gagica unul altuia ? Daca marturisiti aici pe blog de bloc promit sa nu spun la nimeni !

  6. cosmin Says:

    Iar am gresit …in puii mei ,puteam sa imi dau seama ca nu e vorba de o gagica caci problema dintre cei doi dateaza de pe vremea camd Laurentiu ramanea agatat in gardul de la gradinita iar Luci juca razboi si in clipe de euforie incerca sa-l imite pe Michael Jackson tinandu-se de barbatii (of Maichal cat ai fost de iubit ) !

  7. cosmin Says:

    Sa o salutam si pe Mirela care prim aparitia ei pe blog de bloc ne-a oferit un subiect de dezbatut. Unde isi baga coada femeia ,…!

  8. Lucian Nistor Gramada Says:

    Din cate tin minte singura persoana pe care o „imparteam” cu Laurentiu era maestrul de ceremonii Vio; care datorita carismei sale puternice nastea conflicte in cercul sau de prieteni (mai repede triunghi decat cerc).Daca doamna Mirela are dosarul meu de cadre poate vine cu ceva noutati (o stenograma ca tot e in trend)! I MISS YOU ALL !!!

  9. mirela Says:

    dar ce parere aveati domnu’ lucian de machetele si robotii (din america , de la mama lor!!!!! ) cu care se juca laurentiu??eeee??

  10. lawrence Says:

    Asta cu machetele chiar ca-i tare. Ne mai jucam si cu cowboy-ii si indienii, in spatele blocului lui Vio, la cresa / gradinita acolo, unde era si un topogan :)))

  11. Lucian Nistor Gramada Says:

    Ce sa zic, mogul de mic, noi astia de la blocul 10C eram mai proletari ne jucam cu tevi cu cornete si abia pe la 10-12 ani am aflat de Bunul Gospodar, Dacii si Romanii, Nu te supara Radu! etc.; ca sa numai zic de faptul ca voi a-ti avut noroc sa fi-ti vecini cu Mr. Cosmin Grozavu si Mr.Ovidiu Marciu care aveau un aer mai occidental, pe cand la noi in bloc erau marile succese ale Cernobilu-lui.

  12. cosmin Says:

    Hai mai Lucian ca aveati si voi occidentali prin bloc. Imi aduc aminte de doamna din Toderita care a reusit sa ma scoata din pepeni odata .

  13. Lucian Nistor Gramada Says:

    Draga Cosmin am spus occidentali nu orientali.Am avut onoarea sa fiu martor la celebra scena cu tine si celebra diva mentionata de tine. Am retinut chiar si replicile mai ceva decat din Shakespeare, de cate ori vorbesc cu Radu ne aducem aminte de curajul tau de-ai infrunta pe cei din familia Bundy ! Apropo de Septelul blocului cine ii mai tine minte pe fratii ‘Karamazov’ din Ohaba tot de pe scara noastra ?

  14. cosmin Says:

    Sa iti spun sincer habar n-am de cine vorbesti. De la voi de pe scara il stiu pe Mares deoarece din cand in cand ma mai intalnesc cu el si binenteles pe celebrul Curcan !
    Chiar nu am mai vazut-o demult pe mama Bundy , nu ca mi-ar fi dor de ea !

  15. Lucian Nistor Gramada Says:

    Karamazov Brothers=Mares Brothers;by the way miss Bundy are o urmasa pe cinste din cate am auzit. Sper din suflet sa fim din nou concitadini (in Windy City ) !

Lasă un răspuns

