La mine la birou .

by

De multe ori am fost invidios pe domnul presedinte deoarece el fiind de origine ….marinar , cred ca a avut sansa sa sparga o sampanie de o nava care tocmai a iesit de pe santier si s-a lansat pe apa. Astazi a sosit si ziua mea cea mult asteptata cand mi-am luat inima in dinti si am urcat pana la ultimul etaj unde isi are seful meu biroul si am cerut o marire de leafa si o locatie noua aranjata dupa ultima moda asa cum se cuvine de altfel unei persoane care este dedicata trup si suflet meseriei care o practica.
In cladire din fotografia de mai jos , la etajul al cincelea , am reusit sa obtin un spatiu care cu manutele mele il amenajez pentru a-mi oferi cele mai bune conditii de munca.

Si pentru ca nu am mai avut rabdare pana sa termin de finisat incaperea , mi-am luat inima in dinti si am legat o sampanie cu ata de tavanul camerei cu speranta ca ea nu se va sparge atunci cand ii voi face vant spre unul dintre ziduri caci , totusi pana la urma preferam sa sorb un paharel decat sa adun cioburile de pe jos.

Pana la urma a fost o zi reusita si totul a culminat cu generozitatea iesita din comun a sefului meu care mi-a oferit cadou pentru a nu mai apela la mijloacele de transport in comun atunci cand trebuie sa ajung la servici , ultimul model de CARIOLA X 5 cu tractiune pe miljoc .

Dorinta mea s-a inplinit si sampania a rezistat nefacandu-se tandari astfel ca pe capota noii mele masini am sarbatorit o zi plina de evenimente fericite . La multi ani si la mai mare !!!!

4 Răspunsuri to “La mine la birou .”

  1. lawrence Says:

    A fost tare articolul asta. Bem o sampanie pe bune si dupa ce punem podinele la mine in camera ?🙂

  2. lawrence Says:

    Si uite ceva din presa care are mare legatura cu ce ai pozat tu acolo:

    „Marius Lăcătuş a povestit cum îşi mobiliza Gigi Becali jucătorii înaintea meciurilor în precedentul său mandat de antrenor al echipei din Ghencea. Becali intră în vestiar şi îşi compară echipa şi antrenorul cu lucrul pentru construcţia unei case, în care jucătorii sunt meseriaşii, iar antrenorul şeful de echipă.

    „Bă, eu sunt patronul, eu dau banii. Antrenorul e şeful de lucrare, iar voi, jucătorii, sunteţi meseriaşii. Eu vreau să construiţi o casă frumoasă, aşa cum vă cer eu. Dacă voi vă faceţi treaba, dar nu-mi place cum a ieşit, schimbăm şeful de lucrare. Dacă însă unii meseriaşi îşi bat joc şi strică treabă şi văd că acolo unde a lucrat el a ieşit urât rău, atunci pedepsesc meşterul şi-l fac muncitor necalificat. La roabă cu el şi la împins ciment dacă nu-şi respectă statutul de meşter, că eu nu-l plătesc să-şi bată joc. Adică, atunci când zic la roabă, mă refer că-l trimit la echipa a doua. M-aţi înţeles?”, a spus Marius Lăcătuş în Fanatik.”

  3. cosmin Says:

    O sa bem sampania numai daca rezista si nu se face tandari in contact cu peretele.

  4. aurora Says:

    Cosmine,chiar am crezut ca ai spart sampania fara mine.

Lasă un răspuns

