Tot Ardealul este la putere !!

by

Offf …, che palle cu nuntile astea ! In zilele noastre casatoria este o afacere profitabila pe moment dar cu consecinte dezastruoase in viitor din punct de vedere financiar. La romani se obisnuieste mai nou ca si inmormantariile sa se organizeze cu mare fast de pana la urma ai impresia ca si aici mergi la distractie nu la un eveniment nefericit.
Pentru ca ne aflam intr-o perioada din an cand nuntiile sunt la putere , binenteles ca nici eu nu am facut exceptie de la regula si am participat la cateva dintre aceste evenimente fericite . Una dintre locatii a fost chiar in capitala tarii . Am remarcat o organizare buna la acest eveniment dar ca minusuri am notat lipsa unei bucatarii gustoase ca cea din Ardeal si chiar muzica a lasat mult de dorit din cauza stilului lautaresc care este la mare moda in regat. In Tara Fagarasului aceste sarbatori sunt mult mai placute ochiului si majoritatea participantilor sunt multumiti dupa 14 ore distractie. Este doar o parere personala dar pana la urma tot Ardealul este la putere !
Am observat ca mai nou se poarta pe la nunti programe artistice unde isi demonstreaza taletul de dansatori , tineri de la diferite ansambluri care pana la urma sunt ok atata timp cat nu se exagereaza cu durata unui recital.
Nunta Bucuresti.

Nunta Fagaras

Lasă un răspuns

