Clotzarul de santier …devenit celebru !

by

Azi a fost ziua stirilor nebune !
Se pare ca domnii din administratia locala au gandit o strategie foarte simpla pentru poporul din Tara Fagarasului care sufera de pe urma crizei mondiale. De maine .., miercuri 14 septembrie 2010 suntem amenintati de catre furnizorii apei reci in orasul nostru ca acest element vital vietii , va lipsi pe o perioada nedeterminata din casele noastre. Probabil ca acesti domni care au gandit aceasta strategie nu au luat in calcul consecintele deciziei lor. Astfel , dupa intreruperea furnizarii apei reci ,cu siguranta populatia va lua in greutate si trotuarele vor deveni neincapatoare , dimensiunile usilor vor trebui modificate si multe alte chestii de genul acesta vor avea loc. Tipul din colt care vinde printre chiloti , soseste , branza , sau detergent si apa minerala ,isi va freca mainile de bucurie in speranta ca isi va rotunji serios veniturile. „Din pacate ” unii mai suntem si la zi cu plata facturii de apa si nu cred ca meritam acest tratament. La Fagaras exista un domn care conduce destinele firmei furnizoare de acest agent vital vietii noastre care se afla in aceasta functie cam de pe vremea domnului Dragomir de la liga Profesionista de Fotbal si care la fel ca acesta nu vrea sa paraseasca functia decat la adanci batraneti. Mai avem un personaj local care tine cu dintii de functie .., este vorba de domnul Sandru de la Ecoterm care incearca de ani buni sa ne explice cat de profitabil este sistemul centralizat de incalzire. Din pacate pentru el aventura vietii sale va lua sfarsit cat de curand deoarece acest sistem de care ne tot vorbeste dansul nu mai poate fi subventionat de stat la infinit si socetatea pe care inca o conduce se afla in pragul desfintarii. Si ca o ultima fraza la acest subiect , va indemn sa va faceti provizii de apa pentru perioada urmatoare caci chiar daca unii mai avem apa si la genunchi , nu va fi de ajuns pentru a supravietui.

Tema principala din seara aceasta nu era apa dar citind presa locala de astazi , am aflat despre intentiile celor de la APA Serv de a inceta sa mai furnizeze apa rece catre populatie.

Pana sa vorbesc despre subiectul principal al acestui articol am mai primit o veste care m-a socat la auzirea ei. Un coleg de-al meu de la fotbal mi-a dat un telefon prin care ma anunta ca in viitorul apropiat va avea un copil. M-am bucurat pentru el si chiar l-am felicitat numai ca la un moment dat mi-a venit in minte emisiunea lui Maruta de acum cateva zile care la avut ca invitat pe primul barbat din lume care a nascut. De ce am facut aceasta legatura , am sa va spun imediat. Si prietenul meu este un tip care traieste pe picior mare chiar daca foloseste incaltaminte cu numarul 41 numai ca burtica lui il tradeaza si nu putini sunt aceia care ii pun tot felul de intrebari incomode de genul … Auzi ba, cand il lepezi ?
De teama ca s-ar putea intampla o minune si in cazul lui l-am mai intrebat inca odata cine este viitoarea mama a copilului si dupa ce am primit cateva ….bip , ….bip , am rasuflat usurat deoarece sotia lui este insarcinata si nu el . Din motive de securitate si de bun simt nu am sa ii dezvalui identitatea chiar daca va trebui sa suport cateva „cuvinte de lauda ” din partea lui dupa ce va citi aceste randuri. Totusi tinerilor viitori parinti am onoarea sa le urez ca viitorul lor prunc sa se nasca sanatos si frumos ca de restul am eu grija sa fie bine.

Mda , pana la urma am ajuns si la tema principala …., clotzarul de santier devenit celebru !
Ma inebunesc englezii astia cu statisticile si sondajele lor de parca nu ar avea altceva de facut. Mai nou vad ca sunt si mari inventatori si dupa aparitia primului parfum cu miros de transpiratie , zilele acestea se va lansa pe piata primul deodorant cu iz de clotzari sau mai bine zis soseste imputite.

Sunt curios cum au ajuns sa stapaneasca acest miros . Probabil au o echipa de oameni care merg pe santierele lumii si descalta muncitorii caci in domeniul constructiilor se gaseste din belsug materie prima. Parca il si vad pe gentlemenul englez la costum si cravata adulmecand fiecare clotzar imputit si hotarand ca un degustator de vinuri , care este mirosul mai puternic sau mai dulce sau mai acru si hotarand pe ce muncitor sa premieze pentru performanta de a purta un timp mai indelungat acesti celebri de pe acum …”clotzari de santier ! Si ca o legatura cu randurile scrise pe la mijlocul acestui articol , probabil si noi cei din Tara Fagarasului in lipsa apei reci vom deveni un furnizor important al acestei materii prime care se foloseste in producerea noului deodorant.
Nu mai este nimic de spus . Noapte buna !

Lasă un răspuns

