Cu treaba prin capitala .

by

In aceste zile am avut ceva treburi de rezolvat in capitala patriei noastre . Am profitat de ocazie si chiar daca nu mi-am pus in valoare talentul foto asa cum vroiam eu ,totusi cateva imagini am sa va prezint in articolul de astazi.

Strainii spun mai mereu dupa ce viziteaza Romania ca la noi se gasesc cele mai frumoase „papusi de moll ” astfel ca am incercat si eu sa descopar aceste obiecte dar din pacate nu am avut succes deoarece ele dormeau duse la ora cand ma aflam in cautarea lor. Si ca sa va faceti o idee ce inseamna „papusi de moll ” pot sa va spun din informatiile care le-am cules ca sunt acele fiinte ce au o sclifoseala in fizic fara limite intrecand orice bariera a bunului simt. Acestea sunt foarte raspandite in orasele mari si le intalnesti aproape in toate locurile de fitze .

Pana la urma am trecut la chestii mai serioase si am decis sa vizitez Bucurestiul atat cat imi permite timpul. Sunt locuri frumoase de vazut si chiar daca nu am reusit sa ating toate punctele mai importante totusi mi-am facut o idee despre stadiul in care se afla la momentul actual , capitala Romaniei.

Dormitorul domnului Boc

5 Răspunsuri to “Cu treaba prin capitala .”

  1. Nico Says:

    „fiinte cu sclifoseala in fizic” :))) Ce tare esti !

  2. lawrence Says:

    Da’ stii ca ai pozat, din nimereala cred, blocul unde am stat 3 ani,nu ? Din pacate nu arata foarte poetic. Ma bucur ca nu am prins nici un cutremur pe acolo…🙂

  3. cosmin Says:

    Si in Fagaras sunt cateva papusi de moll, le gasesti pe terasele din centru !

  4. cosmin Says:

    Ma gandesc ca nu ai stat la Capsa ci in blocul din spatele localului !

  5. Nico Says:

    Sau ai avut si tu dormitor,langa Nea’ Boc?🙂

Lasă un răspuns

