Noroc chior !

by

Se spune ca atunci cand din ceruri aterizeaza o bucata de cufureala din anusul unei pasari pe hainele tale trebuie sa fugi repede la cea mai apropiata agentie loto caci daca vei trage un loz s-ar putea sa castigi un premiu.
Buna seara prieteni ! In aceste zile am marea bucurie sa fiu alaturi de niste oameni dragi veniti tocmai de peste ocean astfel ca pentru o scurta perioada de timp voi scrie mai rar pe blog de bloc.
Chestia cu pasarea chiar s-a intamplat , din pacate nu am avut cum sa merg sa trag un loz deoarece in acel moment toate agentiile erau inchise astfel ca am cerut voie de la dom’ primar sa imi spal tricoul cu ajutorul apei de la fantanita din centrul vechi.

Pana la urma i-am molipsit si pe altii si fantana a devenit dintr-o data un punct de atractie.

Din fericire , pasarea nu s-a mai cufurit si am ramas doar eu cu amintirea excrementelor sale astfel ca intr-un tarziu am plecat sa colindam alte locuri.

Sambata trecuta s-a desfasurat meciul retur impotriva echipei de la Victoria. Pentru informatii de la aceasta partida accesati site-ul prietenului meu Laurentiu http://www.sambata-de-jos.ro Aici veti gasi si cateva fotografii de la aceasta partida.

2 Răspunsuri to “Noroc chior !”

  1. lawrence Says:

    Semeni cu o statuie, urcat acolo pe soclu ! De’asta s-a scapat uliul acela pe tine, pentru ca a crezut ca esti statuie !

  2. Cosmin Says:

    Eu cred ca iti este simpatic uliul si stim noi doi motivul pentru care adori aceasta pasare. Poate le povestesti tu ceva despre acest subiect ,cititorilor acestui blog.

Lasă un răspuns

