Viva Italia ! Viva Spania !

by

De astazi incep concediile pentru o mare parte dintre prietenii nostri aflati prin alte zari . Primul repatriat este prietenul meu Ica Comsit. Inca nu am apucat sa stau de vorba cu el deoarece dupa un drum lung de aproape 2000 de km parcurs cu masina personala cu siguranta ca are nevoie de multa odihna

10 Răspunsuri to “Viva Italia ! Viva Spania !”

  1. lawrence Says:

    Am vazut poza asta si m-am speriat. Am crezut ca am ajuns eu acasa si nu mi-am dat seama !!!

  2. cosmin Says:

    Asa am crezut si eu prima data , deja imi frecam mainile si ma gandeam ca in sfarsit rezolv problema cu camera de filmat. Pana la urma m-am trezit din vis si totul a revenit la normal.

  3. Nico Says:

    Da’ de unde!La 8 era in picioare🙂 Pisssiii!

  4. cosmin Says:

    Asa e cum spune Nico !

  5. Nico Says:

    Lau,buna treaba cu masinile identice.Asa ai un alibi in caz de nevoie….”Cum Ana draga,n-ai vazut masina jos in fata blocului?Uite a si pozat-o Cosminoiu..” :))

  6. Nico Says:

    P.S. Da’ viceversa nu se poate….:D

  7. cosmin Says:

    Incurcate mai sunt caile domnului ! Pai , uite asa pot sa iti demonstrez Nico ,ca Ica e acasa tot timpul si nu iese la agatat .

  8. Nico Says:

    Sigur nu va fi tot timpul acasa, dar la agatat nu merge😉

  9. lawrence Says:

    Asa, Nico, ia apararea sotului tau care e om de omenie !

  10. Nico Says:

    Pai cum altfel sa fie?Doar e sotul meu🙂

Lasă un răspuns

