Ventilatorul buclucas !

by

De ceva vreme patronul magazinului de langa blocul nostru (un controversat om de afaceri din Fagaras ) a decis sa monteze un ventilator pe exteriorul unuia dintre peretii blocului alaturat . Nu stiu la ce ii foloseste aceasta piesa dar cert este ca atunci cand functioneaza ,ventilatorul produce un zgomot destul de deranjant mai ales pentru cei ce au apartamentele situate in vecinatatea lui.

Dupa primele zile scurse de la montarea acestuia nu s-a lamentat nimeni si parea ca totul este ok numai ca in ultima vreme au aparut primele proteste . Cred ca prima persoana care ar trebui sa fie deranjata de zgomotul produs de ventilator as fi eu deoarece pozitia locuintei mele „imi da acest drept ” ! Eu am trecut cu vederea acest lucru poate si datorita programului meu de munca pentru ca sunt mai mult plecat de acasa. S-au gasit altii care sa protesteze si chiar unii s-au enervat la pasivitatea mea legata de acest subiect. Domnilor frecatori de buha , incercati subiecte mai fierbinti in alta zona caci pe mine ma lasa rece ventilatorul domnului patron de magazin. Blocul 8a nu mai este demult ce a fost odata si acum unii incearca tot felul de tertipuri pentru a iesi in prim plan. Mai mult nu spun caci deja cred ca ii plictisesc pe cei ce nu au legatura cu acest subiect. Noapte buna va doresc tuturor !

3 Răspunsuri to “Ventilatorul buclucas !”

  1. Nico Says:

    Las’ ca vine asta mica si-l dam jos noi, Cos! :))

  2. lawrence Says:

    Pai cum il dati jos, ca e inchis in colivie !

  3. Nico Says:

    No zi tu acu’ Lau,ce colivie nu-i romanu’ in stare sa deschida? In caz de insomnii cauzate de obiectul cu pricina,ne putem aduna cu totii la o poveste in fata blocului🙂

Lasă un răspuns

