Exploratorii II.

by

Prima parte a acestui serial a fost publicata pe http://www.sambata-de-jos.ro de catre prietenul meu , Laurentiu care de altfel este si proprietarul blogului respectiv.
Duminica trecuta am filmat partea a doua , binenteles ca au fost aceiasi actori , doar cameramanul s-a schimbat.
Dupa ce norii cenusi si-au scuturat bine de tot ….. ,, parca e prea poetic acest inceput ! Deci , punct si de la capat !
Daca domnul responsabil cu trasul clopotelor la Sambata de jos a uitat sa imprastie norii ce se aflau deasupra localitatii , am avut parte de o puternica repriza de …grindina astfel ca strangeam putine atuuri pentru a spera la o partida buna de pescuit. Totusi ,pana la urma am reusit sa inregistrez partea a doua a serialului care probabil va fi difuzat in curand si pe Discovery nu inainte de a rula in cinematografele Transilvania si Gegoiu di micutul nostru orasel.
Cu crapelnita plina de carneturi de toate soiurile incepand de la pui si terminand cu merluciu am purces pe paraul Sambata unde speram noi sa dam marea lovitura si sa prindem pestisorul de aur care sa ne indeplineasca dorintele fiecaruia .
Si am incalecat pe o sa si v-am mintit asa ….

In drumul de la o bulboaca la alta am trecut si printre caii ce apartin hergheliei de la Sambata.

Si uite asa , incet , incet am ajuns pe malul raului Olt.

Zilele urmatoare voi publica un nou episod din cadrul acestui serial. Pana atunci va invit sa urmariti blogul prietenului meu , Laurentiu care va publica in curand un articol despre cei mai tari pescari din zona sau macar de la Sambata de Jos.

Lasă un răspuns

